کد خبر: ۵۰۱۱۰۴
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷

اجرای طرح جلوگیری از عرضه و ذبح غیرمجاز احشام و طیور در معابر

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 از اجرای طرح ضربتی جلوگیری از عرضه و ذبح غیرمجاز و ناسالم احشام و طیور در معابر اصلی این منطقه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
رضا مددی با اعلام این مطلب افزود: این طرح نیز مطابق با حکم ابلاغی دادسرای ناحیه 37 ویژه امور شهرداری‌ها و حمایت از انفال و ثروت‌های عمومی و با همکاری عوامل انتظامی کلانتری شهید نامجو در سطح منطقه 7 به ویژه در ناحیه 1 و 5 و خیابان‌های سبلان شمالی و جنوبی و شهید مدنی اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: در جریان اجرای این طرح ضمن ابلاغ اخطارهای کتبی و شفاهی به متخلفین، با اخذ دستور حکم قضایی در صورت تمرد و مقاومت در برابر مأمورین انتظامی با آنها برخورد قانونی می شود.

معاون شهردار منطقه 7 با اشاره به اجرای طرح رفع سدمعبر و مزاحمت های اصناف در معابر اصلی و پرتردد منطقه، افزود: سدمعبر از جمله مباحثی است که ضمن تعرض به حقوق شهروندی، آلودگی بصری برای شهر را نیز به همراه دارد. از همین رو مطابق با تأکید معاونت های امور مناطق و خدمات شهری شهرداری تهران و همچنین منویات شهردار منطقه هفت، طرح ضربتی رفع سدمعبر و مزاحمت های اصناف در سطح معابر نواحی 5 گانه اجرایی شد.

وی یادآور شد: این طرح با نظارت اداره ساماندهی و حضور عوامل اجرایی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران و با مشارکت تیم معبربان خدمات شهری نواحی 5 گانه با هدف احقاق حقوق شهروندی از تاریخ 1 دی ماه آغاز و تاکنون در معابر پرتردد سطح محدوده منطقه هفت اجرا و به صورت هفتگی تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7، مددی برخورد قاطعانه و مستمر با متخلفین شهری را از عوامل تأثیرگذار در کاهش و رفع معضل سدمعبر عنوان کرد و گفت: در منطقه 7 نیز با بازدیدهای مستمر از سطح محلات و ابلاغ اخطارهای کتبی و شفاهی به اصناف و بساط گستران سعی داریم تا آرامش و آسایش را برای شهروندان فراهم و در جهت فرهنگ سازی رعایت حقوق شهروندی در میان افراد جامعه گام برداریم.

ایسنا 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین