کد خبر: ۵۰۱۳۲۵
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱

برخورد تریلر نفت‌کش با ۵ خودرو / آلودگی محیط‌زیست و خسارت ۲۰۰میلیونی+تصاویر

مسئول واحد آتش‌نشانی شهرداری پلدختر از آلودگی محیط‌زیست پلدختر براثر برخورد یک دستگاه تریلر نفت‌کش با ۵ خودرو خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی محمد یعقوبی روز چهارشنبه اظهار داشت: یک دستگاه تریلر نفت کش به شماره ۱۹۹ ع ۵۳ ایران ۳۱ حامل نفت کوره که از پل‌دختر به اندیمشک در حرکت بود پس از برخورد با دو دستگاه نیسان وانت، یک وانت پیکان، یک وانت تویوتا اداره منابع طبیعی و یک دستگاه سواری پژو موجب آلودگی محیط زیست منطقه شد.

وی افزود: عوامل آتش نشانی شهرداری پلدختر بلافاصله پس از وقوع این حادثه که در روستای «پاعلم» ۵۵ کیلومتری جنوب پلدختر اتفاق افتاد، در محل حاضر شدند.

برخورد تریلر نفت‌کش با ۵ خودرو / آلودگی محیط‌زیست و خسارت ۲۰۰میلیونی+تصاویر

مسئول واحد آتش نشانی شهرداری پل‌دختر گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی به دنبال نداشت و هم اکنون نیروهای آتش نشانی در تلاش برای جلوگیری از آلودگی بیشتر و پاکسازی محیط زیست منطقه هستند.

مدیر شرکت توزیع برق پل‌دختر نیز در گفت و گو با  مهر گفت: برخورد تریلر نفت کش با سه تیر چراغ برق بتنی موجب وارد شدن خسارت ۲۰۰ میلیون ریالی به تاسیسات برق منطقه شد.

محمد طاهر متش پور افزود: شدت برخورد تریلر با تیرهای برق به حدی بود که موجب کندن شدن تیرها و قطعی برق ۱۰ خانوار ساکن روستای «پاعلم» پلدختر شد.

وی گفت: هم اکنون نیروهای شرکت توزیع برق پل‌دختر در محل برای وصل برق اهالی منطقه حضور دارند و تلاش برای رفع خاموشی همچنان ادامه دارد.

برخورد تریلر نفت‌کش با ۵ خودرو / آلودگی محیط‌زیست و خسارت ۲۰۰میلیونی+تصاویر

بر اساس این گزارش، متاسفانه تردد سنگین، برخوردها و واژگونی پی در پی تانکرهای نفت کش موجب بروز خسارت های سنگین و آلودگی محیط زیست شهرستان پلدختر شده که لازم است مسئولان در این رابطه تدابیری اتخاذ کنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین