کد خبر: ۵۰۱۶۲۴
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
انجمن صنفی کارگران دریانورد تجاری ایران خطاب به سفیر چین:

خانواده دریانوردان صبورانه منتظر بازگشت آنها هستند/لزوم دخالت برای پیشگیری از نتایج فاجعه‌آمیز

انجمن صنفی کارگران دریانورد تجاری ایران در نامه‌ای به سفیر چین در جمهوری اسلامی ایران؛ از وی خواست که دولت متبوعش شرایط امدادرسانی به نفت کش سانچی را تسهیل کند.
آفتاب‌‌نیوز :
انجمن صنفی کارگران دریانورد تجاری ایران با ارسال نامه‌ای به «پانگ سن» سفیر چین در جمهوری اسلامی ایران؛ از وی خواسته؛ دولت خانواده دریانوردان صبورانه منتظر بازگشت آنها هستند/لزوم دخالت برای پیشگیری از نتایج فاجعه‌آمیزمتبوعش شرایط امدادرسانی به نفتکش سانچی را تسهیل کند. 

در متن این نامه که به امضای «آرمان جهان بیگلری» رییس هیات مدیره انجمن صنفی دریانوردان تجاری ایران رسیده، آمده است:

همانگونه که قطعا مستحضرید در پی تصادف بین نفتکش سانچی و شناور کریستال در نزدیکی ساحل چین، 32 نفر (30 نفر از اتباع ایرانی و 2 نفر بنگلادشی) مفقود شده‌اند.

افراد زیادی ازجمله خانواده دریانوردان، دوستانشان و اعضای این انجمن با نگرانی و صبورانه منتظرِ به سلامت برگشتن یا شنیدن خبری در ارتباط با آنان، هستند.

از شما تقاضا می‌نماییم شرایط دشوار کنونی برای تمامی افراد وابسته و درگیر این سانحه را درک نمایید. خانواده دریانوردان از ما می‌پرسند چرا پس از گذشت حدود 4 روز از زمان سانحه؛ تیم نجات حاضر در صحنه نتوانسته به کشتی دسترسی پیدا نماید و در اطفای حریق ناتوان بوده است؟

با کمال احترام از شما می‌خواهیم به دلیل اینکه طبق اطلاعات رسیده به این انجمن تیم نجات حاضر در صحنه آن‌چنان که باید تا بدین جای کار نقش خود را ایفا ننموده است، به فوریت در موضوع از طریق مقامات رسمی مربوطه مداخله فرمایید تا از پیامدهای این موضوع برای پیشگیری از نتایج فاجعه‌آمیز جلوگیری شود.

خانواده دریانوردان صبورانه منتظر بازگشت آنها هستند/لزوم دخالت برای پیشگیری از نتایج فاجعه‌آمیز
منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین