کد خبر: ۵۰۱۶۴۳
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸

«گرسنگان» فروشگاه ها و حیوانات را در غرب ونزوئلا غارت کردند

صدها«گرسنه» یک مرکز توزیع مواد غذایی و فروشگاه بزرگی را در ایالت«میراندا» در غرب ونزوئلا غارت کردند و برخی گزارش ها نیز منتشر شده است که در سایه گسترش خشونت در نتیجه کمبود مواد غذایی در سراسر کشور، افراد کرسنه حیوانات اهلی که در حال چریدن در مزارع بودند را نیز شکار کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
«کارلوس بابارونی»عضو مخالف در پارلمان ونزوئلا از ایالت میریدا روز پنجشنبه گفت که چهار نفر در هرج و مرجی که از دو روز پیش آغاز شد و همچنان ادامه دارد کشته شدند و چهار نفر نیز زخمی شدند.

چهار سال کساد و تورم بالا در جهان باعث شد که میلیون ها نفر از مردم ونزوئلا گرفتار فقر شوند و نظام«نیکولاس مادورو» سوسیالیست با خشونت های روزافزونی مواجه شود.

وزارت اطلاع رسانی ونزوئلا درخواست برای ارائه اطلاعات درباره ناآرامی هایی که کشور 30 میلیون نفری ونزوئلا را فرا گرفته ، پاسخ نداده است.

بابارونی و یک دامپزشک که بخشی از این حوادث را دیده است گفتند که جمعیت زیادی یک کامیون پر از ذرت و مرکز توزیع مواد غذایی و فروشگاهی که دولت آن را اداره می کند، غارت کردند.

یک نوار ویدیوئی نیز در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که نشان می دهد که افرادی به یک چراگاه وارد شده و یک گاو را که از فرط کتک زدنش از پا درآمده را دنبال می کنند.

تصویربردار واقعه که از خودرویش این حادثه را دیده است در این نوار ویدیوئی می گوید «آنها دارند شکار می کنند.مردم گرسنه هستند!»

بابارونی گفت که نزدیک به 300 چهارپا در وقایع مشابهی تلف شده و به غارت برده شدند اما رویترز نتوانست درباره این مساله مطمئن شود.

غارت کردن در مناطق مختلف ونزوئلا از عید میلاد تا کنون روز به فزونی رفته است زیرا میلیون ها نفر از گرسنگی به دلیل کمبود غذا و افزایش میانگین تورم رنج می برند به رغم آن که کاراکاس پایتخت تا حدود زیادی تأثیر قرار نگرفته است.

به گزارش به نقل از رویترز، مخالفان می گویند که شکست سیاست های اقتصادی مادورو و گسترش فساد دلایل عقب ماندگی کشوری است که یک روزی شکوفا بود و دارای یکی از ذخایر بزرگ نفت خام جهان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین