کد خبر: ۵۰۱۶۷۴
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸

انتقاد امام جمعه تبریز از ترامپ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مرجع پایبندی یا عدم پایبندی نظام جمهوری اسلامی به مسئله ی برجام مربوط به آژانس بین المللی انرژی اتمی است و آمریکا نمی تواند در این خصوص نظر دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز، با بیان این‌که در روزهای اخیر هجمه های زیادی از سوی دشمنان نظام به نهادها و ارکان نظام جمهوری اسلامی وارد شده است، اظهار کرد: طبق روال قبلی رئیس جمهور آمریکا تصمیم خود را در خصوص برجام و جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد، این بار نیز با اعلام عدم پایبندی ایران به برجام، می خواهد مجددا تحریم ها را علیه ایران اعمال کند و در تحریم های جدید، تحریم سازمان صدا و سیما نیز مطرح شده است.
 
وی ادامه داد:  تعدادی از نمایندگان انگلستان از مقامات آمریکا درخواست کرده اند به بهانه سرکوب معترضان، سپاه پاسداران را به عنوان گروه تروریستی اعلام کند. 
 
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای آمادگی کامل برای مقابله با توطئه های دشمنان است، اظهار کرد: هدف تمامی اقدامات دشمنان، تضعیف اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران راه خود را ۴۰ سال قبل و در جریان انقلاب، انتخاب کرده است، افزود: ملت قهرمان ایران در طول این سال ها با قدرت زیادی با نثار دارایی های عزیز خود، از دستاوردهای انقلاب پاسداری کرده و امروزه نیز اگر تمام قدرت های جهان علیه نظام جمهوری اسلامی متحد شوند، نمی توانند این مردم را شکست دهند و ما نباید از یاد ببریم که وعده های خداوند قطعی است و در صورت حرکت در مسیر صحیح اسلام، تمام نقشه های دشمنان نظام نقش برآب می شود و پیروزی از آن مردم ایران است.
 
وی با اشاره به مواضع مقام معظم رهبری در خصوص تجمعات اخیر و در دیدار با مردم قم ضمن اشاره به سالروز قیام تاریخی مردم قم در سال ۵۶، تصریح کرد: در این دیدار تمامی تفسیرها در مورد فتنه ها و آشوب ها از سوی مقام معظم رهبری انجام شد و ایشان تاکید کردند که میان مطالبات واقعی و صادقانه ی مردم با اعتراضات آشوب گرانه، تفاوت در نظر گرفته شود.
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: ما نباید فراموش کنیم که هر چقدر نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف پیشرفت کند، دشمنان این نظام نیز افزایش می یابد و امروزه رمز پیروزی نظام جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان، بصیرت و ولایت مداری و وحدت آحاد مردم است.
 
وی با تاکید بر اینکه کارآمدی نقش مردم و اهمیت آن در پیدایش انقلاب و استمرار آن نباید فراموش شود، اظهار کرد: نباید نقش مردم در توسعه ی سیاسی و تحکیم مردم سالاری دینی فراموش شود، چرا که حضور حماسی مردم، تضمین تداوم انقلاب و مهار تمام توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی است و امروزه آن چیزی که متزلزل می شود جایگاه و مقام آمریکا است.
 
حجت الاسلام  آل هاشم با بیان اینکه مسئولان باید به مطالبات مردم شجاع و ولایت مدار کشور و رفع مشکلات معیشتی، مبارزه با فساد اقتصادی و ناهنجاری های فرهنگی توجه ویژه داشته باشند، تصریح کرد: مسئولان باید طبق توصیه ی مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی توجه ویژه داشته باشند تا زمینه ی فرصت طلبی مزدوران داخلی و خارجی کشور از بین برود.
 
وی افزود: هزاران بار از مردم قهرمان ایران اسلامی و تبریز تشکر می کنم که سربلندمان کردند و با هوشیاری و بصیرت خود با حضور گسترده در راهپیمایی هفته ی گذشته، پاسخ محکمی به دشمنان ایران اسلامی دادند، از خداوند متعال خواستار سربلندی این مردم بابصیرت هستم. 
 
وی در ادامه ضمن قدردانی از تیم فوتبال تراکتورسازی، با بیان اینکه برخی از دشمنان امیدوار بودند که بعد از پایان فوتبال، آشوب ایجاد می شود، اظهار کرد: هواداران باشعور تیم محبوب تراکتورسازی به دشمنان اجازه ندادند تا توطئه های خود را عملی کنند، چرا که با بصیرت خود توطئه ی دشمنان را خاموش کردند.
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خطاب به هواداران این تیم، افزود: هواداران مراقب باشید به هر شهری که می روید ادب و احترام اسلامی را رعایت کنید و اگر کسی به شما بی ادبی کرد با ادب خود، آنها را ادب کنید و شعارهایی که در شان مردم تبریز و آذربایجان نیست، سر ندهید.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین