کد خبر: ۵۰۱۶۸۰
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴

شعار حیا کن رها کن به علی قربانی رسید/ رکورد حسینی ادامه دار نبود

هواداران استقلال علیه مهاجم این تیم شعار دادند.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدار تیم‌های استقلال و سایپا با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

حواشی نیمه دوم این دیدار به شرح زیر است:

- با آغاز نیمه دوم خسرو حیدری به جای محسن کریمی که مصدوم شده بود وارد زمین شد و بازوبند کاپیتانی را که در نیمه اول در اختیار امید ابراهیمی بود را گرفت و بر بازو بست.

- در دقیقه ۵۳ این دیدار سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال بعد از برخورد توپ به بینی‌اش دچار مصدومیت شد و تا دقیقه ۵۷ پزشکان مشغول مداوای او بودند و این درحالی بود که او در همین دقیقه رکورد مودت را شکست و رکورددار گل نخوردن در ادوار لیگ‌های فوتبال ایران شد.

- هواداران استقلال در دقیقه ۵۷ و زمانی که رکورد گل نخوردن در حال شکسته شدن بود، به شمارش معکوس روی آورده و جو جالبی را ایجاد کرده بودند.

- یک جیمی جامپ بعد از شکسته شدن رکورد گل نخوردن توسط حسینی وارد زمین شد و قصد داشت به سمت دروازه بان استقلال برود ولی ماموران بلافاصله وارد زمین شدند و او را گرفتند.

- ۳۳ هزار نفر این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

- رکورد گل نخوردن حسینی در دقیقه ۸۵ شکسته شد و این دروازه‌بان با رکورد ۸۷۳ دقیقه گل نخوردن را به نام خود ثبت کرد.

- در آخرین ثانیه‌های بازی علی قربانی در موقعیتی استثنایی نتوانست دروازه سایپا را باز کند که این مسئله با شعار هواداران استقلال همراه شد و آنها با شعار حیا کن و رها کن خواهان جدایی این مهاجم شدند. وساطت بازیکنان استقلال و درخواست آنها از هواداران برای پایان این شعارها نتیجه نداشت و هواداران استقلال دقایقی علیه مهاجم تیمشان شعار دادند.

منبع: ایسنا


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین