کد خبر: ۵۰۱۷۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷

حمله گرگ به مردم در زنجان

مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان زنجان اظهار کرد: در سه حادثه مختلف، گرگ سه نفر را در ایجرود مجروح و راهی بیمارستان کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
امجد باقری امروز اظهار کرد: حمله گرگ به مردم در یکی از شهرستان‌های زنجان صحت دارد.

وی با اشاره به اینکه حمله گرگ به هم‌استانی‌های ایجرودی غروب روز گذشته اتفاق افتاده است، عنوان کرد: گرگ در شهر زرین‌آباد و روستاهای «ینگه کند سیدلر» و«ایچ» شهرستان ایجرودی حمله کرده است.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه در زرین‌آباد یک پیرمرد 63 ساله مورد حمله گرگ قرار گرفته است، اضافه کرد: این فرد از ناحیه سرو گردن دچار آسیب شده است.

باقری با اشاره به اینکه در روستای «ینگه کند سیدلر» یک خانم میانسال 43 ساله دچار آسیب شده است، عنوان کرد: این فرد نیز از نواحی فوقانی، سر و گردن دچار آسیب شده است.

وی با اشاره به اینکه در مورد سوم گرگ به یک مرد 32 ساله در روستای «ایچ» حمله کرده است، اظهار کرد: به واسطه دفاع از خود این مرد آسیب ندیده و به وسیله ضربات این فرد با چوب و چماق گرگ کشته شده است.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه دو اکیپ سه نفره روستاهای اطراف بررسی می‌کنند، افزود: به احتمال زیاد هر سه نفر توسط یک گرگ آسیب دیده‌اند چرا که مورد دیگری در اطراف دیده نشده است.

باقری خاطرنشان کرد: مصدومان حادثه روز گذشته، در بیمارستان آیت الله موسوی بستری هستند و وضعیت عمومی پسر 32 ساله خوب است ولی دو نفر دیگر به دلیل جراحات وارده چندان وضعیت مطلوبی ندارند.

وی با اشاره به اینکه پایش‌های منطقه همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: گرگ کشته شده در روستای ایچ برای طی آزمایش‌های مختلف ا‌ز جمله اطمینان از عدم ابتلا به هاری به پزشکی قانونی ارسال شده است.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل محیط زیست استان زنجان خاطر نشان کرد: گرگ معدوم شده یک گرگ معمولی بوده است.

باقری با اشاره به اینکه حیوانات کوچک چون روباه، موش و خرگوش به دلیل شکار بیش از حد انسان‌ها کاهش یافته و موجب شده تا زنجیره غذایی حیواناتی چون گرگ ناقص شود، ادامه داد: به افراد توصیه می‌شود در زمان‌های غروب و صبح اول وقت از خروج افراد سالمند و کودکان به تنهایی خودداری شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
0
0
محیط زیست بایدبه این افراد دیه بپردازد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین