کد خبر: ۵۰۱۷۲۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳
آمریکا ۱۴شخصیت حقیقی و حقوقی را در ارتباط با ایران تحریم کرد

ترامپ تعلیق تحریم‌های ایران را تمدید کرد/کاخ سفید: این آخرین بار است

رییس‌جمهور آمریکا تعلیق تحریم‌ها در چارچوب برجام علیه ایران را تمدید کرد. هم‌زمان صادق آملی‌لاریجانی، رئیس قوه قضاییه ایران تحریم شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین‌الملل- بر اساس گزارش و توییت شبکه الجزیزه، دونالد ترامپ با تمدید تعلیق مجدد تحریم‌های ایران در چارچوب برجام موافقت کرد.
ترامپ تعلیق تحریم‌های ایران را تمدید کرد/کاخ سفید: این آخرین بار است

به گزارش آفتاب‌نیوز و بر اساس گزارش رسانه‌ها و خبرنگاران آمریکایی، کاخ سفید اعلام کرده است که این برای آخرین بار است که مگر آمریکا و اروپا بتوانند به توافقی برای ممنوعیت دائمی برنامه غنی‌سازی ایران و توسعه موشکی ایران دست یابند

همزمان دولت آمریکا تحریم‌هایی را علیه افراد و شرکت‌ها و نهادهایی اعمال کرده است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای این ۱۴ شخص و نهاد را به بهانه ارتباط با برنامه‌های موشکی و تسلیحاتی و همچنین نقض ادعایی حقوق بشر تحریم کرد.  

در این بیانیه نام آیت‌الله «صادق آملی‌لاریجانی» رئیس قوه قضائیه و «غلامرضا ضیائی» رئیس زندان رجائی‌شهر به عنوان افراد تحریم شده دیده می‌شود.(جزئیات بیشتر)

ترامپ: درباره خروجم از برجام کسی شک نکند/ این آخرین فرصت است

همچنین ترامپ کشورهای اروپایی و متحدانش را به خروج از برجام در صورت رفع نکردن آنجه نوافض توافق هسته‌ای با ایران خواند، تهدید کرد.

 رییس‌جمهور آمریکا در بیانیه‌ای در مورد ادامه اجرای برجام اعلام کرد: امروز من تعلیق تحریم‌ ایران را اعلام می‌کنم اما این در راستای تضمین توافق با متحدان اروپایی واشنگتن برای رفع نواقص توافق هسته‌ای ایران و آخرین فرصت است.

ترامپ هم‌چنین به کشورهای اروپای اعلام کرد: اگر کشورهای دیگر در طول این فرصت سه ماهه در راستای رسیدن به این توافق عمل نکنند، من توافق آمریکا با ایران را لغو می‌کنم؛ این کشورها هستند که انتخاب می‌کنند با ما همکاری نکنند و در کنار جاه‌طلبی‌های هسته‌ای و مردم ایران بمانند.(جزئیات بیشتر)

 ظریف: برجام قابل مذاکره مجدد نیست

محمود جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان نیز پس از تمدید دوباره تعلیق تحریم‌های هسته ای و هشدار ترامپ به اروپایی ها برای آن چه رفع نواقص برجام خواند، تاکید کرد: برجام قابل مذاکره مجدد نیست.(جزئیات بیشتر)
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
0
5
خدا را شكر اسم ما كارمندها تو ليست تحريم نيست، نوروز بريم آمريكا هوايي تازه كنيم...
پاسخ ها
معلمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
خداروشکر اینبار صدا و سیما تحریم نشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
0
4
خالی بندی از نوع ترامپی
آرزو دارند محدودیت غنی سازی ایران دایمی باشد آن وقت می آیند از برجام خارج شوند که همین 10 سال محدودیت موجود بر برنامه هسته ای ایران را هم از دست دهند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای ترامپ آقای تناقض است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
8
1
این که کلا عقلش رو از دست داده ، حالا خارج شو ببینیم چه غلطی میخواهی بکنی، اگر به هر بهانه ای میخواهی بجنگی،خوب بجنگ
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین