کد خبر: ۵۰۱۷۳۱
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷

تردد سنگین خودروها در محور هراز/ کندوان یک‌طرفه است

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: تردد خودروها در محور هراز به‌صورت سنگین و در محورهای سوادکوه و سمنان مازندران به‌صورت عادی و در محور کندوان به‌صورت پرحجم است.
آفتاب‌‌نیوز :
محسن هاشمی درباره آخرین وضعیت راه‌های مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر در محدوده وانا تا پلور محور هراز شاهد ترافیک نیمه‌سنگین هستیم.

وی با اشاره به تردد عادی و روان خودروها در محورهای سمنان مازندران و سوادکوه، اضافه کرد: آمد و شد خودروها در محدوده مرزن‌آباد تا تونل کندوان محور کرج چالوس به‌صورت پرحجم و روان است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران با تأکید بر پرهیز از سبقت و سرعت غیرمجاز خودروها هنگام بروز ترافیک، خاطرنشان کرد: توصیه ما به رانندگان این است با صبوری بیشتری به تردد ادامه دهند.

این مسؤول یادآور شد: با توجه به شرایط فصلی همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ برای رانندگان ضروری است.

هاشمی با بیان اینکه از لحاظ جوی نیز مشکل خاصی نداریم، افزود: محدودیت یک‌طرفه شدن محور کندوان تا ساعت 24 امشب ادامه دارد.

وی گفت: تردد تمامی تریلی به جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از محور سوادکوه و همچنین تردد تمامی کامیون و کامیون به جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امشب از محور هراز ممنوع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین