کد خبر: ۵۰۱۹۵۱
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲

ادامه تیره‌روزی‌های رئال در لالیگا با شکست خانگی مقابل ویارئال + عکس

رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو مغلوب ویارئال شد و بعید به نظر می رسد دیگر شانسی برای قهرمانی در این رقابت ها داشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز : رئال مادرید شنبه در هفته نوزدهم لالیگا برابر ویارئال قرار گرفت و با یک گل در سانتیاگو مغلوب ویارئال شد.

سفیدپوشان از ابتدا توپ و میانه میدان را در اختیار داشتند و دائما حمله می کردند. با این حال فرصت ها یکی از پس از دیگری از دست می رفتند. مادرید در نیمه اول به گل رسید اما داور معتقد بود ضربه گرت بیل در موقعیت آفساید زده شده است. کریستیانو رونالدو نیز چند فرصت گلزنی داشت که به گل تبدیل نشد. ضربه آزاد او را دروازه بان تیم حریف به خوبی دفع کرد.

در نیمه دوم نیز شرایط مشابه بود و کاملا بازی در اختیار سفیدپوشان بود. از طرفی ویارئال در ضد حمله دروازه مادرید را تهدید می کرد. باکا یک موقعیت خوب را از دست داد. زین الدین زیدان برای بهتر کردن شرایط تیم ایسکو و گرت بیل را از زمین خارج کرد و مارکو آسنسیو و لوکاس واسکس به میدان رفتند. سفیدپوشان باز هم حمله کردند اما در دقایق پایانی دروازه شان را باز شده دیدند.

ویارئال در یک ضد حمله به گل رسید. این گل را پابلو فورنالس در دقیقه ۸۸ به ثمر رساند تا چهارمین شکست مادرید در لالیگا رقم بخورد.

شاگردان زیدان با این نتیجه بعید به نظر می رسد شانسی برای قهرمانی داشته باشند. اختلاف این تیم با بارسلونا صدرنشین ۱۶ امتیاز است.

در دیگر بازی امروز خیرونا با ۶ گل لاس پالماس را شکست داد. در ادامه دیدارهای امشب اتلتیکومادرید به مصاف ایبار می رود و والنسیا برابر دپورتیوو لاکرونیا قرار می گیرد.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین