کد خبر: ۵۰۲۰۶۸
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

تظاهرات صدها تن در سوئیس علیه سفر ترامپ به داووس

معترضان مخالف با جهانی سازی به خیابان‌های زوریخ سوئیس آمدند تا مخالفت خود را با سفر قریب الوقوع رئیس‌جمهور آمریکا به این کشور برای شرکت در مجمع جهانی اقتصاد در داووس اعلام کنند.
آفتاب‌‌نیوز : به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرده که در نشست سالانه رهبران سیاسی و تجاری جهان در داووس موسوم به "مجمع جهانی اقتصاد" شرکت خواهد کرد.

گروهی متشکل از ۵۰۰ معترض مخالف با جهانی سازی به خیابان‌های زوریخ سوئیس آمده و پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود "ترامپ را بکشید" و "کاپیتالیسم هیچ آینده‌ای ندارد".

این افراد ظاهرا نه تنها به سفر قریب الوقوع به داووس بلکه به طور کلی به مجمع جهانی اقتصاد معترض هستند. این مجمع سالانه به گردهمایی سران ثروتمند جهان معروف شده است.

براساس گزارش خبرگزاری رویترز انتظار می‌رود ۵۰۰۰ سرباز سوئیسی در جریان برگزاری مجمع جهانی اقتصاد در داووس مستقر شوند و یک منطقه پرواز ممنوع بر فراز این شهر اعمال خواهد شد.

در همین حال دادخواستی که تاکید دارد از ترامپ در داووس استقبال نمی‌شود، منتشر شده است. ۱۳ هزار و ۳۰۰ تن این دادخواست را امضا کرده‌اند و تعداد امضاهای این دادخواست باید به حد نصاب ۱۵ هزار امضا برسد.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین