کد خبر: ۵۰۲۱۷۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
در آلمان پزشکان یک عفونت کشف کردند که در ایران کشف نشده بود

هاشمی شاهرودی: مجبور شدم به آلمان بروم/سفر مختصر و بدون سر و صدایی داشتم/تقدیر از دولت و پلیس آلمان

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه به دلیل ایجاد اختلاف نظر در پزشکان معالجم مجبور شدم برای ادامه درمان به آلمان بروم، گفت: ما اصرار کریدم که پروتکل درمانی هر چه سریعتر آماده شود تا ما ادامه معالجات را در ایران پیگیری کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت‌الله محمود هاشمی شاهرودی در نشست خبری امروز خود با اشاره به اینکه یک سال است مبتلا به مشکلی در روده شده بودم، اظهار هاشمی شاهرودی: مجبور شدم به آلمان بروم/سفر مختصر و بدون سر و صدا داشتم/تقدیر از دولت و پلیس آلمانکرد: بعد از مدت‌ها مشخص شد که غده در روده بزرگ است بنابراین به اطبا مراجعه کردم البته دوستان اصرار می‌کردند که برای معالجه به خارج از کشور بروم که من قبول نکردم.

به گزارش آفتاب‌نیوز، وی افزود: من در مشهد و تهران به دکتر مراجعه کردم و در بیمارستان ساسان دو عمل جراحی داشتم که بعد از مدتی مشکل دیگری در کلیه چپ من ایجاد شد که پزشکان بر سر معالج من دچار اختلاف نظر شدند. برخی از آنها بر عمل جراحی اصرار داشتند و برخی اعتقاد به جراحی نداشتند اما بالاخره غده دوم که بزرگ شده بود مجبور شدم عمل کنم و این عمل را در بیمارستان ساسان انجام دادم.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: همین اختلاف نظرهای پزشکان موجب شد که هم بستگان و هم پزشکان اصرار کنند که معالجه را در خارج از کشور دنبال کنم که به همین دلیل مدارک پزشکی به خارج از کشور فرستاده شد البته این مدارک به مراکز درمانی که متخصصان ایرانی تاسیس کرده بودند ارائه شد و آنجا مطرح کردند با توجه به این اختلاف نظرها باید برای ادامه معالجه به خارج از کشور بروم.

هاشمی شاهرودی با بیان اینکه بنابراین سفر مختصر، غیررسمی، معمولی و بدون سر و صدا داشتم تا این اختلاف نظرها حل شود، گفت: پزشکان بررسی کردند و برخی اقدامات آنجا را قبول نداشتند مثل عمل سوم.

وی با بیان اینکه در آلمان پزشکان یک عفونت کشف کردند که در ایران کشف نشده بود، اظهار کرد: ما اصرار داشتیم پروتکل درمانی سریعتر نوشته شود تا ادامه معالجه در ایران انجام شود زیرا باقی ماندن در آلمان ضرورتی نداشت. در آلمان گفتند اگر درمان در آنجا انجام نمی‌شد عفونت به خون می‌رسید و راه علاجی نبود. البته در آلمان هم ما نزد پزشکان خودمان مثل دکتر نجابت و سمیعی بودیم. بیمارستان دکتر سمیعی مخصوص عمل مغز و اعصاب است اما بخشی هم برای امراض داخلی دارد که آنها لطف کردند و من نزد پزشکان خودمان بودم.

شاهرودی با تقدیر از همکاری و هماهنگی دولت و پلیس آلمان در رابطه با تحرکات عناصر سلطنت‌طلب و معاند، افزود: پس از پایان سیر درمانی عفونت و برای رفع آثار داروهای آنتی بیوتیک که نیازمند طی دوره زمانی چند هفته‌ای بود، با نظر پزشکان برای ادامه این روند درمانی به کشور مراجعه کردیم.

به گزارش ایسنا، وی همچنین با تشکر از ملت عزیز، آگاه، بصیر و در صحنه ایران، گفت: ملت همواره مسائل را خوب می‌فهمند و توطئه دشمنان را از بین می‌برند و با حضور خود روز به روز بر عزت نظام، اسلام و رهبری می‌افزایند. ما بصیرت، وحدت، ایمان و عشق ملت به رهبری را در همین وقایع اخیر کشور دیده‌ایم.

هاشمی شاهرودی: مجبور شدم به آلمان بروم/سفر مختصر و بدون سر و صدایی داشتم/تقدیر از دولت و پلیس آلمان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
تیمور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
1
22
...ما که پول ویزیت دکتر داخلی را هم نداریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
7
3
ایرادی نداره هرکس هم بود حاضر بود برای سلامتیش هرکاری بکنه
حميد يوسفي
|
Sweden
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
3
1
ايشان اصلا هزينه اي براي مداوا پرداخت نكردن تمامي هزينه ها رو سميعي متقبل شده بود....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین