کد خبر: ۵۰۲۱۷۹
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰

ترامپ: نگفتم رابطه خوبی با «اون» دارم/ وال استریت ژورنال دروغ نوشته

رئیس جمهوری آمریکا اخبار منتشره در روزهای گذشته درباره رابطه خوب خود با رهبر کره شمالی را تحریف خواند.
آفتاب‌‌نیوز :
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز یکشنبه در پیام هائی توئیتری اخبار منتشره در روزهای گذشته درباره رابطه خوب خود با «کیم جونگ اون» (رهبر کره شمالی) را تکذیب کرد.

رئیس جمهوری آمریکا در این پیام نوشت: (روزنامه) وال استریت ژورنال به دروغ نوشته  است که من به آنها گفتم رابطه خوبی با «کیم جونگ اون» (از کره شمالی) دارم.

وی در ادامه تصریح کرد: بدیهی است که من این را نگفتم؛ بلکه گفتم من رابطه خوبی با کیم جونگ اون خواهم داشت؛ اینها باهم تفاوت بزرگی دارد.

ترامپ در توئیت دیگری اضافه کرد: خوشبختانه ما اکنون مکالمات را با خبرنگاران ضبط می کنیم و آنها دقیقا می دانند من چه گفته‌ام و منظورم چه بوده است. آنها فقط یک ماجراجوئی می خواهند. اخبار جعلی.

لازم به ذکر است، در اخبار آمده بود که ترامپ روز پنج شنبه هفته گذشته در یک چرخش اساسی از لفاظی های تند و توهین آمیز خود نسبت به «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی بر سر برنامه هسته ای و موشکی این کشور، اعلام کرده است که «احتمالاً» با رهبر کره شمالی رابطه بسیار خوبی دارد!

این در حالیست که پیش از این، رئیس جمهور آمریکا با «دیوانه» خواندن رهبر کره شمالی، او را «مرد موشکی کوچک» نامیده بود؛ کیم جونگ اون نیز در واکنش به اظهارات تند و توهین آمیز ترامپ،  او را یک «پیرمرد خرفت و دیوانه» خواند.

با این حال، اعلام شده بود که ترامپ در مصاحبه با روزنامه «وال استریت ژورنال» گفته است: من احتمالاً با کیم جونگ اون رابطه بسیار خوبی دارم. من با مردم رابطه برقرار می کنم. فکر می کنم که مردم [از این موضوع] شگفت زده می شوند!

به گزارش خبرگزاری مهر، ترامپ در پاسخ به این پرسش که آیا وی با رهبر کره شمالی صحبت کرده است یا خیر نیز گفته بود: من نمی خواهم در این باره توضیح بدهم. من نمی گویم که صحبت کرده ایم یا خیر. من فقط نمی خواهم توضیح بدهم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین