کد خبر: ۵۰۲۱۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵

آبروریزی در میزبانی از تیم ملی فوتسال بلاروس/ناظم‌الشریعه: خجالت کشیدم/ تبانی در فوتبال است نه فوتسال+ عکس

بازیکنان و مربیان تیم ملی فوتسال بلاروس به دلیل امکانات ضعیف در بازی با ایران از رختکن ورزشگاه استفاده نکردند.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۱۶ امروز (یک‌شنبه) در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی بلاروس رفت.

به گزارش آفتاب‌نیوز، تیم بلاروس به دلیل امکانات ضعیف ورزشگاه و کیفیت پایین رختکن در بین دو نیمه در زمین به استراحت پرداخت و به رختکن نرفت. این در حالی است که پیش از این نیز سالن هندبال از سوی سایر تیم‌های خارجی مورد انتقاد قرار گرفته بود اما فدراسیون فوتبال باز هم ترجیح داد تیم ملی در این سالن به میدان برود.

آبروریزی در میزبانی از تیم ملی فوتسال بلاروس/ناظم‌الشریعه: خجالت کشیدم/ تبانی در فوتبال است نه فوتسال+ عکس

علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال اواسط نیمه اول برای دیدن بازی وارد سالن شد اما بعد از ۱۰ دقیقه سالن را ترک کرد.

همچنین عباس ترابیان رییس کمیته فنی فوتسال و محمدرضا کافی مدیرعامل باشگاه مس سونگون از نزدیک بازی را نظاره کردند.

توحید لطفی، امین نصرالله‌زاده و سجاد بابایی در این بازی از فهرست اصلی کنار گذاشته شدند. همچنین مهدی جاوید به دلیل مصدومیت از روی سکوها بازی را تماشا کرد.

کادر فنی تیم ملی در این بازی از دو دروازه‌بان استفاده کرد. علیرضا صمیمی در نیمه اول و سپهر محمدی در نیمه دوم درون دروازه ایستادند.

استقبال بسیار ضعیفی از این بازی به عمل آمد و تنها ۱۰۰ نفر در سالن بازی را تماشا کردند.

تبلیغات دور زمین متعلق به فدراسیون هندبال بود و این موضوع گلایه عباس ترابیان را نیز در پی داشت. او خطاب به یکی از مسئولان باشگاه تاسیسات دریایی گفت: خجالت‌آور است که تبلیغات هندبال در بازی فوتسال نصب شده است.

آبروریزی در میزبانی از تیم ملی فوتسال بلاروس/ناظم‌الشریعه: خجالت کشیدم/ تبانی در فوتبال است نه فوتسال+ عکس

در نیمه اول، کفش اصغر حسن‌زاده از پایش خارج شد و بازیکنان بلاروس در حرکتی جوانمردانه توپ را به بیرون زدند و این کار تشویق کادر فنی و بازیکنان ایران را در پی داشت.

ناظم‌الشریعه: از وضعیت رختکن خجالت کشیدم/ تبانی در فوتبال است نه فوتسال

 محمد ناظم‌الشریعه نیز بعد از بازی دوستانه با بلاروس در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: ما به دنبال بازی با چنین تیم‌هایی هستیم چون مثل تیم‌های آسیایی تنها به دنبال دفاع و ضد حمله‌اند. بلاروس مقابل ایتالیا با نتیجه ۲ بر یک شکست خورده و در دفاع بسیار قوی کار می‌کند.

او همچنین در مورد نارضایتی بلاروس از وضعیت میزبانی و رختکن سالن گفت: ما هم از این بابت خجالت می‌کشیم. خودمان هم به خاطر کوچک بودن رختکن نتوانستیم از سیستم آنالیز استفاده کنیم اما این سوال را از من نباید بپرسید. فدراسیون فوتبال این سالن را برای بازی انتخاب کرده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره تبانی و شرط‌بندی در لیگ برتر اظهار کرد: مطرح شدن این حرف‌ها خوب نیست و نباید تبانی و شرط‌بندی در فوتسال وجود داشته باشد. از نظر من این اتفاقات در این رشته نمی‌افتد و حیف است که ما به سمت فوتبال برویم. در فوتبال می‌شنویم همه چیز وجود دارد، دور زمین کارهایی می‌کنند ولی وجود آن در فوتسال را تایید نمی‌کنم.

ناظم‌الشریعه در پاسخ به این پرسش که حضور وحید شمسایی در تیم ملی به کجا رسید، توضیح داد: درباره این موضوع صحبت زیادی کردم. جلسه‌ای در این زمینه با دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد و قرار است شمسایی بعد از تعطیلات نوروز به تیم ملی دعوت شود.

او درباره انتظارات از تیم ملی فوتسال برای قرار گرفتن در بین سه تیم برتر جام جهانی نیز گفت: ما باید بر اساس امکانات انتظارات خودمان را مشخص کنیم. مردم دوست دارند تیم ملی فوتسال همیشه بین برترین‌های دنیا باشد و ما نیز به دنبال محقق کردن این موضوع هستیم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
رسول مشهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
0
1
جناب آقاي ناظم الشريعه خجالت ندارد برادر اينجا ايران است و هيچ جاي خجالت و سرشكستگي ندارد!!!!!!!
اگر غير از اين بود جاي تعجب داشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
0
0
بروند پولها راخرج مفت خورها بکنند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین