کد خبر: ۵۰۲۲۴۷
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴

اولین شکست فصل سیتی/ برد ارزشمند لیورپول در شب 7 گله آنفیلد + عکس

منچسترسیتی در نهایت اولین شکست فصل خودش را تجربه کرد و برابر لیورپول با نتیجه پرگل ۴ بر ۳ شکست خورد.
آفتاب‌‌نیوز :
هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امشب با یک بازی ادامه یافت. منچسترسیتی تیم بدون شکست فصل به دیدار لیورپول رفت. از همان ابتدا میزبان با حمایت پرشور هوادارانش موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کرد تا اینکه چمبرلین خرید جدید لیورپول موفق شد به زیبایی در دقیقه ۹ دروازه حریف را باز کند.

در اواخر نیمه نخست مسابقه سانه موفق شد روی اشتباه دروازه‌بان لیورپول گل تساوی را به ثمر برساند و بازی با تساوی یک بر یک در نیمه نخست به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم شاگردان گواردیولا بهتر ظاهر شدند و حتی یک بار ضربه سر اوتامندی به دیرک دروازه اصابت کرد ولی لیورپول موفق شد توپ و میدان را مال خود کند.

روبرتو فیرمینو در دقیقه ۵۹ با یک ضربه چیپ زیبا توانست گل برتری تیمش را به ثمر برساند. در دقیقه ۶۲ سادیو مانه که دقایقی قبل ضربه‌اش به دیرک دروازه سیتی اصابت کرده بود موفق شد گل سوم را هم به ثمر برساند.

تنها چند دقیقه بعد محمد صلاح آب سردی بر پیکر گواردیولا و تیمش ریخت و موفق شد گل چهارم تیمش را روی اشتباه بزرگ دروازه‌بان سیتی به ثمر برساند.

در اواخر مسابقه سیتی دو گل‌ خورده را پاسخ داد و برناردو سیلوا موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند و در دقیقه ۹۰ گوندوگان گل سوم تیمش را زد تا این دیدار با برتری ۴ بر ۳ لیورپول به پایان برسد و سیتی نخستین شکست فصل خود را تجربه کند.

به گزارش ایسنا، در تنها دیدار باقی‌مانده فردا شب منچستر یونایتد میزبان استوک سیتی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین