کد خبر: ۵۰۲۳۳۷
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

برف، باران و مه‌گرفتگی در استان‌های شمالی کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت ترافیک و جوی راه‌های کشور از وجود باران،‌ برف و مه‌گرفتگی در برخی از محورهای استان‌های شمالی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت جوی راه‌های کشور اظهار کرد: مداخلات جوی به شکل بارش برف در استان های شمالی کشور افزاش یافته است و در اکثر محورهای استان اردبیل، محور اهر-کلیدر در استان آذربایجان شرقی، محور ماکو-خوی در استان آذربایجان غربی و محورهای اسالم-خلخال و پونل-خلخال در استان گیلان شاهد بارش برف هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اضافه کرد: در محورهای استان‌های گیلان، مازندران و آذربایجان غربی نیز بارش باران را شاهد هستیم.

وی همچنین گفت: در محور اسالم-خلخال در استان اردبیل، ارتفاعات هراز، کرج-چالوس و کیاسر-سمنان شاهد مه‌گرفتگی هستیم.

سرهنگ رحمانی با توجه به وضعیت جوی توصیه کرد: رانندگانی که قصد سفر در محورهای کوهستان استان‌های شمال،‌شمال شرقی و شمال غربی را دارند از زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی استفاده کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در مورد وضعیت ترافیکی ورودی‌های تهران نیز اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه‌های قزوین-کرج و کرج-تهران در محدوده‌های پایانه شهید کلانتری، پل فردیس و پل کلاک سنگین است. همچنین ترافیک در هر دو محور آزادراه قدیم پاکدشت-تهران، شهریار-تهران و قم-تهران نیمه‌سنگین و در محورهای آزادراه قدیم قم-تهران پرحجم است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین