کد خبر: ۵۰۲۵۰۶
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷

دورخیز دروازه بان استقلال برای تصاحب جایگاه بیرانوند

حسین حسینی با درخشش این روزها و حضور در تیم ملی، می‌تواند امید آبی‌ها برای قرار گرفتن درون دروازه‌ای باشد که سال‌هاست هیچ استقلالی را به خودش ندیده است.
آفتاب‌‌نیوز : حسین حسینی با درخشش این روزها و حضور در تیم ملی، می‌تواند امید آبی‌ها برای قرار گرفتن درون دروازه‌ای باشد که سال‌هاست هیچ استقلالی را به خودش ندیده است.

در فصل بدی که استقلالی‌ها گذراندند، فصلی که از لیگ دروازه بان استقلاقهرمانان آسیا دوره قبل شروع شد و تا مدت‌ها ادامه داشت این تیم یک دلخوشی بزرگ به نام حسین حسینی پیدا کرده است. دروازه‌بانی که هواداران استقلال با تکیه برآمار به جایگاه و رکوردهای او و تمام اعداد و ارقامی که پشت سر گذاشته است به پرسپولیسی‌ها و دیگر تیم‌ها فخر فروخته و روزهای ناکامی‌شان را پشت سر می‌گذارند. حسینی حسینی همان‌طور که در استقلال توانسته تا حدود زیادی غرور از دست‌رفته آبی‌ها را به آنها برگرداند می‌تواند همین کار را در تیم ملی هم انجام دهد. بعد از جدایی رحمتی از تیم ملی، دروازه تیم‌ملی قرمز بوده است.

علیرضا حقیقی، بیرانوند و حتی رحمان احمدی از دروازه‌بان‌های قرمز بودند که شماره یک تیم ملی‌ را برتن داشتند. احمدی سابقه کوتاهی در پرسپولیس داشته، حقیقی محصول این باشگاه بوده و بیرانوند دروازه‌بان حال حاضر آن‌ها محسوب می‌شود. حسینی در این مدت به‌قدری خوب کار کرده است که حالا فرضیه حضور او در جام‌جهانی شاید بعید به نظر برسد اما قطعا محال نیست. فارغ از این که حسینی در روسیه به میدان خواهد رفت یا نه او می‌تواند رقیب بسیار جدی برای بیرانوند باشد. دروازه‌ای که ژبعد از مدت‌ها، دوباره یک مدعی آبی دارد./ سایت نود

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین