کد خبر: ۵۰۲۵۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

هوای تهران سالم است

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا طی امروز نشان دهنده برقراری شرایط کیفی هوای سالم در بیشتر مناطق پایتخت است و انتظار می‌رود تا فردا وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط سالم باقی بماند.
آفتاب‌‌نیوز : حسین شهبازی اظهار کرد: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از کاهش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی امروز (۲۶ دی) نسبت به روز گذشته است و در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه این شرایط فردا (۲۷ دی) کمابیش ادامه دارد و برخی ساعات همراه با وزش باد موثر و بارش پراکنده و خفیف خواهد بود، تصریح کرد: برای روز پنجشنبه (۲۸ دی) تداوم این شرایط جوی و وزش باد موثر در برخی ساعات پیش‌بینی می‌شود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ادامه داد:‌ دمای هوای پایتخت طی دو روز آینده نیز به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

شهبازی در پایان با اشاره به اینکه کیفیت هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح با شاخص ۷۳ در شرایط سالم قرار داشت، گفت: میانگین شاخص کیفیت هوای شهر نیز هم‌اکنون ۶۴ و در شرایط سالم است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
0
0
دستتان درد نكند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین