کد خبر: ۵۰۲۵۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

خواننده مطرح پاپ برای ادامه درمان راهی آلمان می شود

غلامرضا صنعتگر گفت: دوست داشتم بدون تبلیغات محیطی کنسرتم را در بندرعباس برگزار کنم و خود را محک بزنم که اتفاقات بسیار خوبی در سالن فجر رقم خورد و با حضور پر مهر همشریانم با انرژی مضاعف راهی آلمان خواهم شد.
آفتاب‌‌نیوز : این خواننده مطرح پاپ کشورمان پس از اجرای کنسرتش در بندرعباس، افزود: از همشهریان خود کمال تشکر را دارم که مثل همیشه بعد از اجرا انرژی خوب و مضاعفی از مرم شهرم دریافت کردم.

وی تصریح کرد: هفته آینده برای ادامه روند درمان، عازم آلمان هستم و امیدوارم با نتایج خوبی به ایران بازگردم.

وی با بیان اینکه چند هدف در پشت این کنسرت بود، افزود: دوستانم به من خیلی لطف داشتند و در طول بیماری به عیادت من می آمدند و قصد کمک به بنده را داشتند که عزت نفس نگذاشت تا کمک های مالی را از این عزیزان قبول کنم که یکی از اهداف این کنسرت با توجه به بیماریم بحث حمایت مالی آن بود و بخشی از درآمد این کنسرت برای معالجه بنده صرف خواهد شد.

صنعتگر با بیان اینکه این کنسرت یک پویش مردمی بود، تصریح کرد: دیدار مردم انرژی مضاعفی برای من به همراه داشت و به همین علت تبلیغاتی به طور وسیع برای این کنسرت صورت ندادیم از محبت تمام دوستانی که در این مدت لطف داشتند، تشکر می کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دوست داشتم بدون تبلیغات محیطی این اجرا را پیش ببرم و خود را محک بزنم که اتفاقات بسیار خوبی در سالن فجر رقم خورد و با حضور پر مهر همشریانم با انرژی مضاعف راهی آلمان خواهم شد.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
0
0
دست خدا به همراهش باد ، با پول تلاش وهمت خودش ميرود قطعا ايرانيان مقيم آلمان هم ازحضورايشان استقبال خواهندكرد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین