کد خبر: ۵۰۲۸۴۸
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

واعظی: احتمال گفت‌وگوی رئیس‌جمهور با مردم در هفته آینده

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: احتمال می دهیم واسط هفته آینده رئیس‌جمهور با مردم صحبت کند.رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: احتمال می دهیم واسط هفته آینده رئیس‌جمهور با مردم صحبت کند.
آفتاب‌‌نیوز : محمود واعظی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد جلسه امروز اعضای دولت اظهار کرد: رئیس‌جمهور در این جلسه مطالبی از اعضای جلسه خواستند از جمله اینکه اعضای هیئت دولت تلاش کنند که برنامه‌هایشان زودتر عملیاتی شوند و این برنامه‌ها را برای مردم بازگو کنند. رئیس‌جمهور همچنین تاکید داشتند سفر اعضای هیئت دولت به مناطق مختلف کشور مهم است..

وی افزود: ما در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم و دهه فجر امسال باید با گذشته متفاوت باشد و مسئولان کشور از جمله دولت و سایر نهادها باید بیشتر از عملکرد و برنامه‌های خود با مردم سخن بگویند. رئیس‌جمهور هم تاکید دارند باید روحیه نشاط و امید مردم افزایش یابد. متاسفانه در ماه‌های گذشته حوادثی مثل زلزله‌ یا حادثه نفتکش را داشته‌ایم که مردم هم احساس همدردی کردند اما باید برنامه‌هایی برای جوانان و مردم داشته باشیم که امید آفرین باشد.

واعظی خاطر نشان کرد: اعضای کابینه از رئیس‌جمهور خواستند که خود رئیس‌جمهور برنامه‌های دولت برای ایجاد تحول، نشاط و شغل را با مردم در میان بگذارد و احتمال می‌دهیم اواسط هفته آینده رئیس‌جمهور با مردم صحبت کند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین