کد خبر: ۵۰۳۰۴۳
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
انتقاد امام جمعه مشهد از اتهام نقش داشتن در اعتراض‌های اخیر

نامه علم‌الهدی به شورای عالی امنیت ملی درباره اتهام دخالت در اعتراض‌های اخیر: موج اعتراضات از تهران آغاز شد /بنده در زمان تجمعات سبزوار بودم /بعضی به سندسازی مشغوند

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با ارسال نامه ای به دبیر شورای عالی امنیت ملی به اتهام دخالت در رویدادها و تجمعات مشهد واکنش نشان داد و خواستار ریشه یابی دقیق حوادث اخیر مشهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام سید احمد علم الهدی با ارسال نامه ای به دبیر شورای عالی امنیت ملی خواستار ریشه‌یابی دقیق حوادث اخیر مشهد شد.

به گزارش آفتاب‌‌نیوز، در این نامه آمده است: به استحضار می رساند مدتی بعد از تجمع اعتراض آمیز تنی چند از مردم در ۷ دیماه ۹۶ در میدان شهدای شهر مقدس مشهد و اغتشاشات در قالب آن از بعضی که بعضا افراد مسئول در نظام هستند اتهاماتی مبنی بر نقش اینجانب در این ماجرا اظهار شد.

در سال‌های اخیر و در پی سوء مدیریت مسئولان ذیربط بر فضای رسانه‌ای کشور بارها آماج اتهامات واهی و تخریب شخصیت قرار گرفتم که در راستای اهداف اسلام و انقلاب باکی نداشته و ندارم. لکن مورد اخیر با هدف تشویش اذهان عمومی و گمراه ساختن افکار مردم از حقایقی است که امروز بر ملت مسلمان ایران می‌گذرد و لذا وظیفه خود می‌دانم نکاتی را به جهت توجه و تظلم به حضرتعالی که نماینده مقام معظم رهبری در بالاترین نهاد امنیتی کشور هستید عرض کنم.

۱. برخی شخصیت‌های سیاسی با سکنا در فضای رقابت‌های انتخاباتی تلاش می‌کنند اینگونه القاء کنند که شروع این تحرکات از مشهد بوده است. در حالیکه شواهد متعددی وجود دارد که این موج اعتراضات از تهران آغاز شد و اخیرا مقام عالی دادستان کل کشور نیز به آن اذعان کرد.

۲. اینجانب در روز این تجمعات در سفر سبزوار بودم و به محض بازگشت با استفصار از استاندار محترم خراسان رضوی و مسئولین امنیتی و انتظامی استان گزارشاتی دریافت کردم که کاملا منطبق بر بیانات مقام معظم رهبری در ۱۹ دی بود و برای همه فصل الخطاب قرار گرفت.

۳. شاید بعضی در این روزها بجای ریشه‌یابی این تجمعات و اعتراضات و حل آن‌ها نسبت به سندسازی در جهت اهداف سیاسی حزب یا جریان سیاسی خود مشغول باشند که لازم است آن نهاد عالی امنیتی بطور دقیق نسبت به ریشه‌ها و عوامل اغتشاشات هفتم دیماه مشهد تحقیق و تفحص نموده و به ملت شریف ایران گزارش دهد.

منبع: انتخاب
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
0
6
اقای علم الهداشما همان کسی هستیدکه درزمان تحریم های ظالمانه ودست پروده خودتان احمدی نژادمردم رابه خوردن اشکنه توصیه می کردیدحالا چه شده که سنگ مردم رابه سینه می زنیددرست است که مردم ازگرانی وفقردررنجنداما این گرانیها سالهاست برگرده مردم است ومردم بخاطرانقلاب ونظام تحمل می کننداقای علم الهدامردم ازبی عدالتی دررنجندمردم ازرفاه مسئولین وفقرخوددررنجندمردم ازحصرها دررنجندمردم ازکسانیکه بی محابا به نظام توهین می کنندوشهربه شهربا پول بیت المال واستان قدس هزینه می کننددررنجنداما همین امکانات برای طیف همفکرشماها مهیا نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
0
6
حاجي جون مگه صحنه قتل بوده كه احتياج به حضور قاتل باشه !!!!!
اتفاقآ ميشه براي فرار از دخالت در نقشه به عمد به سبزه وار رفته باشيد ! مثل .....
كه در اصفهان بودند !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
0
6
اسنادش دست وزارت اطلاعات است ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
0
6
کی بود کی بود من نبودم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
0
5
اسناد حرف های بی ربط خودتان است اما اگر ادعا می کنید که جملات خودتان را سهوا بیان کرده اید! آن موقع باید گفت که کسی که نمی تواند در شرایط خطیر به زبانش حاکم باشد صلاحیت ارائه ی خطبه در نماز جمعه را ندارد
والسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
0
2
آمريكا از آنور كره زمين در توطئه دست داشته سبزوار كه خيلي نزديك است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین