کد خبر: ۵۰۳۳۰۵
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
نماینده مردم خدابنده تاکید کرد

تلاش برای کنار گذاشتن اختلافات در راستای پیشرفت کشور

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای پیشرفت کشور باید همه اختلافات را کنار گذاشته و در جهت اقتدار و عزت ایران اسلامی، انسجام داشته باشیم.
آفتاب‌‌نیوز :
احمد بیگدلی در یادواره ۴۵۰ شهید شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه نباید تداوم‌بخشی به راه شهدا که هر آنچه داریم از آن‌ها است، فقط محدود به حرف و سخنرانی باشد، افزود: آنچه که شهدا برای پایداری انقلاب انجام دادند، کار بسیار ارزشمندی است که نباید در حرف خلاصه شود، چرا که جان‌فشانی شهدا برکات زیادی را برای انقلاب اسلامی داشت.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه امروز همه باید برای توسعه ایران اسلامی، اختلاف سلایق و نظرات را کنار گذاشته و در جهت تحقق وحدت در جامعه اسلامی تلاش کنند، ادامه داد: یکی از دغدغه‌های جدی جامعه امروز، بحث بیکاری است که مردم شهرستان خدابنده نیز با این مشکل دست به گریبان هستند، به همین خاطر یکی از ضرورت‌های امروز جامعه برای رفع این مشکل، همدلی و هم‌افزایی است که مجلس نیز برای برون رفت کشور از این دغدغه، با دولت همراه است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در ادامه با یادآوری اینکه خوشبختانه اقدامات خوبی برای رفع محرومیت در شهرستان خدابنده صورت گرفته که این اقدامات باید تداوم داشته باشد، افزود: بی‌شک، خدابنده جزو شهرستان‌هایی است که از ظرفیت‌های بالقوه‌ای برخوردار است و وجود همین پتانسیل‌ها باعث شده است تا امروز شاهد اقدامات خوبی برای توسعه این منطقه باشیم.

بیگدلی از ساخت بیمارستان، توسعه بخش کشاورزی و ... به‌عنوان اقدامات صورت گرفته در این شهرستان برای برون‌رفت از محرومیت‌های چند ساله مردم این منطقه یاد کرد و ادامه داد: معتقدیم با وجود اقدامات خوبی که برای توسعه این شهرستان صورت گرفته، اما هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم، به همین خاطر این اقدامات باید تا زمان رسیدن شهرستان خدابنده به جایگاه واقعی خود، تداوم داشته باشند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین