کد خبر: ۵۰۳۳۹۴
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷

مورینیو: کریک پیشنهاد مربیگری در یونایتد را قبول کرده است

سرمربی منچستریونایتد می‌گوید هنوز اطلاعی از وضعیت الکسیس سانچس ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از ساکرنت، انتقال آلکسیس سانچس و معاوضه او با هنریک مخیتاریان هنوز به پایان نرسیده است. ژوزه مورینیو درباره این مساله، گفت‌: من فکر می‌کنم که همه به خوبی آگاه هستند که مذاکرات با طرف مقابل در حال‌ پیش روی است  ولی به هیچ وجه این مذاکرات قطعی نشده است. در حال‌ حاضر مخیتاریان، بازیکن منچستریونایتد است و سانچس نیز بازیکن آرسنال. بهتر است به بازی پیش رو خودمان فکر کنیم و به این جور مسائل کاری نداشته باشیم. در حال‌ حاضر در تیم ما زلاتان ایبراهیموویچ و ایریک بایی مصدوم هستند و به بازی برابر برنلی نخواهند رسید. هم‌چنین بلیند هم یک ناراحتی کوچکی دارد و نمی دانم که برای این بازی آماده خواهد شد یا خیر؟ مشکل دیگری در تیم وجود ندارد و آماده هستیم تا بتوانیم برنلی را شکست دهیم.

او هم‌چنین درباره حضور مایکل کریک به عنوان مربی در تیم یونایتد گفت: ما به مایکل کریک پیشنهاد مربیگری در تیم را داده‌ایم و او هم این پیشنهاد را قبول کرده است. در آینده‌ای نزدیک او به عنوان مربی در یونایتد فعالیت خواهد کرد.

آقای "خاص" در پایان درباره تمدید قراردادش با منچستریونایتد، گفت‌: قرارداد من با منچستریونایتد در سال ۲۰۱۹ به پایان خواهد رسید. پس زمان زیادی باقی‌ مانده است تا بخواهیم درباره آن صحبتی کنیم. من این را می‌دانم که باشگاه و هیات مدیره خوشحال هستند و می‌دانند من هم از حضور در منچستریونایتد راضی هستم. به همین خاطر من مشکلی در این رابطه نمی‌بینم و در آینده پیش‌رو درباره موضوع تمدید قرارداد هم صحبت خواهیم کرد. در حال‌ حاضر در میانه‌های فصل قرار داریم و بازی‌های تعیین کننده زیادی در انتظار ما است.

ایسنا 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین