کد خبر: ۵۰۳۴۰۸
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

عصبانیت شورله از ادامه بحران در دورتموند

آندره شورله از این که تیمش نتوانست برنده بازی با هرتابرلین شود ابراز ناراحتی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از نشریه کیکر، بوروسیا دورتموند در هفته نوزدهم بوندسلیگا در زمین هرتابرلین یعنی ورزشگاه المپیا اشتادیون به میدان رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا دورتموند دو امتیاز دیگر را در ادامه لیگ از دست بدهد. 

آندره شورله، ملی پوش تیم دورتموند درباره نتایج ضعیف این تیم گفت: داور یک پنالتی واضح را برای ما نگرفت. این صحنه ۶۰ به۴۰ بود و نمی‌دانم داور چطور این تصمیم را گرفت.عملکرد ما در این دیدار برای کسب برد خوب بود. البته در نیمه نخست تنبل بودیم. در نیمه دوم بعد از باز شدن دروازه به خودمان آمدیم و بازی سریع و با دقتی انجام دادیم. در ۳۰ دقیقه پایانی بازی کاملا تیم برتر زمین بودیم و می‌توانستیم به گل برسیم که از موقعیت‌های خودمان استفاده نکردیم. 

بوروسیا دورتموند در این دیدار نیز پیر امریک اوبامیانگ بهترین گلزن خود را در اختیار نداشت. این بازیکن قصد دارد راهی آرسنال شود و به همین خاطر اشتوگر، سرمربی دورتموند برای دومین بازی پیاپی به این بازیکن اجازه داد تا به مذاکرات خود برسد.

رقابت‌های بوندسلیگا امشب و فرداشب با برگزاری چند دیدار ادامه خواهد یافت که در یکی از دیدارها بایرن مونیخ برابر وردربرمن قرار خواهد گرفت.

ایسنا 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین