کد خبر: ۵۰۳۵۰۰
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵

نجات ساکنان مجتمع 5 طبقه از آتش

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ساکنان مجتمع ۱۲ واحدی اصفهان که بر اثر حریق یک دستگاه خودرو در پارکینگ گرفتار آتش و دود شده و امکان خروج از آپارتمان را نداشتند توسط تیم آتش نشانی نجات پیدا کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد شریعتی  با اشاره به حادثه حریق ساختمان 5 طبقه اظهار داشت: ساعت 12 دقیقه بامداد امروز خبر حریق خودرو در پارکینگ مجتمع مسکونی 5 طبقه در خیابان مخابرات به سامانه 125 اعلام شد. به محض دریافت گزارش اکیپ ایستگاه‌های 6، 18، 16 و 19 به همراه تجهیزات و 2 دستگاه خودروی نردبان، خودروی تخصصی تنفسی به همراه مدیر و افسر کشیک وقت به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حریق در یک دستگاه خودرو در پارکینگ مجتمع مسکونی 5 طبقه اتفاق افتاد و با توجه تراکم جمعیت در نیمه شب تمام ساکنین دچار دود گرفتگی شدند. ساکنان به خاطر وسعت دود امکان خروج به بیرون را نداشتند و هر لحظه نیز احتمال سرایت حریق و رسیدن شعله به طبقه‌های بالای مجتمع بیشتر می‌شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به خطرات مرگ‌بار این حادثه، ناجیان آتش نشانی به 2 اکیپ مجزا تقسیم شدند. اکیپ اول با استفاده از دستگاه تنفسی و لباس مقاوم در برابر حریق، اقدام به جستجو و نجات محبوس شدنگان گرفتار در دود کردند و اکیپ دوم عملیاتی نیز همزمان و با سرعت عمل بالا نسبت به اطفای حریق در همان دقایق ابتدایی اقدام کرده و از سرایت حریق به نقاط دیگر جلوگیری کردند.

وی گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ‌گونه خسارت جانی نداشته است. علت آن نیز توسط کارشناسان پیشگیری از حریق این سازمان تحت بررسی است.
خبرآنلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین