کد خبر: ۵۰۳۷۲۰
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
ادامه‌ی جستجوی کوهنورد مفقودی در ارتفاعات میشو

«عظیم قیچی‌ساز» هم به کمک کوهنورد مفقودی رفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی از حضور عظیم قیچی‌ساز در جمع تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان در ارتفاعات میشو جهت پیدا کردن کوهنورد مفقودی خبرداد.
آفتاب‌‌نیوز : «عظیم قیچی‌ساز» هم به کمک کوهنورد مفقودی رفتسعید کنعانی با اشاره به آخرین جزئیات مفقودی کوهنورد تبریزی در ارتفاعات کوه میشو واقع در شهرستان مرند آذربایجان شرقی، اظهار کرد: به علت شرایط نامناسب جوی منطقه، احتمال می‌رود این فرد زیر بهمن گیر کرده باشد.

  وی اضافه کرد: متاسفانه به علت این‌که این کوهنورد از گروه کوهنوردی 11 نفر جدا شده، شناسایی آن با مشکل مواجه شده است.

  وی با بیان اینکه هیئت کوهنوردی استان نیز برای جست‌وجوی این کوهنورد وارد عمل شده است، گفت: در حال حاضر بیش از 100 نفر نجاتگر و کوهنورد با بهره‌گیری از 11 دستگاه خودروی امدادی و تجهیزات مختص امداد کوهستان و یک دستگاه پهباد متعلق به داوطلبان، برای پیدا کردن این کوهنورد تبریزی در ارتفاعات میشو حضور دارند. همچنین عظیم قیچی‌ساز کوهنورد نامدار کشور نیز به تیم جستجو پیوسته است.

  مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی افزود: نجاتگران امروز با بهره‌گیری از تجهیزات تخصصی نسبت به سونداژ برف و پایش منطقه از فاز جدید اقدام به پیدا کردن این کوهنورد 29 ساله خواهند کرد.

براساس این خبر، سه روز قبل 11 کوهنورد تبریزی برای صعود به میشو اقدام کرده که یکی از آن‌ها از اکیب جدا شده و مفقود شده است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین