کد خبر: ۵۰۳۸۳۸
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

بهترین تورهای نوروز آنتالیا را بشناسیم

ماه‌های سال ۹۶ گذشته و روزهای پایانی سال فرا رسیده است. معمولاً عید نوروز به واسطه تعطیلات بلندمدتی که دارد یکی از بهترین زمان‌هایی‌ست که اکثر افراد برای یک سفر به دنبال تور می‌گردند. تنوع تورها نیز در این زمان بیشتر است و این تنوع گاهی ممکن است فرد را دچار سردرگمی کند.
آفتاب‌‌نیوز :
برای رفع این سردرگمی و یافتن بهترین تور آنتالیا، ، می‌بایست در درجه‌ی اول پارامترها و عوامل مؤثر در یک بسته‌ی تور را شناخت و پس از آن بهترین تورهای نوروز آنتالیا را بشناسیمبا یک دید باز به انتخاب بهترین‌ها دست زد. آژانس مقتدر سیر تابان قصد دارد تا در این متن این عوامل را تشریح کند تا مسافران امکان انتخاب را به بهترین وجه ممکن را داشته باشند.

عوامل مؤثر در بسته‌های تور آنتالیا

وقتی از یک بسته‌ی تور صحبت می‌کنیم مجموعه عواملی و پارامترهایی خصوصیات آن بسته را تشکیل داده‌اند. شناخت درست این خصوصیات از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه این عوامل و شرح آن‌ها آمده است تا با دقت در آن‌ها، نوروز ۹۷ را با لذتی صدچندان سپری کنید.

پرواز و امکانات آن

مسیر آنتالیا از آن دست مسیرهایی‌ست که در نوروز یا تابستان، هر روز، پروازهای متعددی به آن انجام می‌شود. از خطوط هوایی داخلی نظیر قشم‌ایر، آتا و تابان گرفته تا ایرلاین‌های ترکیه‌ای مثل اطلس‌جت، فری‌برد و سان‌اکسپرس از این جمله خطوط هوایی هستند که در این مسیر به مسافران خدمات پروازی ارائه می‌کنند. پروازهای ایرانی قیمت کمتری دارند ولی پروازهای ترک دارای ناوگانی مدرن‌تر و هواپیماهایی با استاندارد بالاتری هستند.

علاوه بر این که شما چه ایرلاینی را برای سفر خود بر می‌گزینید، نکته‌ی ریز دیگری وجود دارد که باید به آن دقت کنید. این مسأله ساعت پرواز است. با توجه به این که برای رسیدن به آنتالیا بین ۳ تا ۴ ساعت زمان لازم است بهتر از ساعت رفت شما در صبح و ساعت برگشت شما در عصر تنظیم شود. چون در غیر این‌صورت ممکن است مدت زمان کمتری را در مقصد اقامت کنید. طبیعتاً این ساعت‌های پروازی از قیمت بالاتری برخوردارند.

واحد اقامتی

در برخی مقاصد، مدت زمانی که فرد در هتل سپری می‌کند، شاید در حد خواب شبانگاهی یا استراحت میان روز باشد. در این‌گونه موارد، شاید بتوان به حداقل‌های یک مکان اقامتی بسنده کرد، اما در مقصدی ساحلی که عمده‌ی زمان مسافر در هتل سپری خواهد شد، این عامل نقش پررنگی به خود خواهد گرفت. امکاناتی مانند رستوران‌ها با تنوع بالا، استخرها و امکانات تفریحی آبی، قرار گرفتن در نزدیکی ساحل و از این دست موارد، می‌تواند لذتی که فرد از سفر می‌برد را به طور کلی متحول کند. همچنین اتاق‌های رو به دریا با اندازه‌های بزرگ، مطمئناً بسیار بر کیفیت سفر موثرند.

به گزارش ویرلن؛ از دیگر عوامل مهمی که در هتل‌های آنتالیا نقش مهمی را برعهده دارد، سرویسی‌ست که هتل برای آن اتاق ارائه می کند. به طور معمول، هتل‌های آنتالیا با سرویس ALL عرضه می‌شود. این بدان معناست که علاوه بر وعده‌های غذایی، میان‌وعده‌ها نیز به طور رایگان عرضه می‌شوند و این تأثیر به‌سزایی بر کاهش هزینه‌ی سفر دارد. اما اگر به دنبال کیفیت بالاتر هستید، بهتر است از سرویس UALL هتل‌ها بهره ببرید. علاوه بر کلیه‌ی امکاناتی که در سرویس ALL عرضه می‌شود، کیفیت میان‌وعده‌ها بالاتر و همچنین در برخی موارد، بعضی تفریحات آبی و غیره نیز به شکل رایگان عرضه می‌شوند.

فصل سفر

در تمامی مسیرها، فصلی که قرار است بدان سفر شود یکی از پارامترهای بسیار تاثیرگذار در بسته است. در آنتالیا هم به واسطه ماهیت تفریحات ساحلی و آبی لازمه‌ی آن، دمای مناسب هواست. در زمستان اکثر این تفریحات تعطیل هستند و در نوروز راه‌اندازی می‌شوند. طبیعتاً بهترین زمان برای سفر به شهر زیبای ساحلی آنتالیا از خرداد ماه آغاز شده و تا شهریور ادامه می‌یابد.

تاریخ سفر

معمولاً تعطیلات پیاپی از تاریخ‌های پر طرفدار در هر فصل هستند. در این زمان‌ها امکان برنامه‌ریزی سفر، برای افراد بیشتری وجود دارد. بنابراین تقاضا در این زمان‌ها افزایش چشم‌گیری دارد. به همین دلیل با توجه به کم بودن عرضه، هزینه‌ی یک تور در این مدت بیشتر خواهد بود. به عنوان مثال، در عید نوروز تاریخ‌های ۲۷ اسفند تا ۲ فروردین پرطرفدارترین تورها دارند و بالاترین قیمت‌ها را به خود اختصاص می‌دهند.

مدت زمان سفر

تعداد شب‌هایی که در مقصدی نظیر آنتالیا قرار است سپری کنید نیز عاملی مؤثر در کیفیت و هزینه‌ی یک بسته‌ی تور است. اگر چه اغلب تورهای آنتالیا در قالب ۶ شب و ۷ روز برگزار می‌شود، اما در نوروز، ممکن است برخی بسته‌ها تا ۱۰ شب افزایش داشته باشند. بنابراین اگر زمان لازم را در اختیار دارید و پرداخت هزینه‌ی روزهای اضافه هم برای شما امکان‌پذیر است، بهتر است مدت زمان بیشتری را در این شهر سپری کنید تا از تفریحات آبی، طبیعت زیبا و آثار تاریخی آن لذت ببرید.

بهترین تورهای نوروز آنتالیا را بشناسیم

در بالا تلاش شد تا مجموعه عواملی که در کیفیت و هزینه‌ی یک بسته‌ی تور مؤثر باشد را تشریح کنیم.  کم و کیف بسته‌های تور آنتالیا و انتخاب درست آن‌ها، می‌تواند رابطه‌ی مستقیمی با لذت‌بخشی سفر شما در تعطیلات نوروز داشته باشد. بنابراین، می‌بایست پارامترهای بالا را در کنار امکانات و بودجه‌ی خود قرار داده و به انتخاب دست بزنید.

انواع تورهای آنتالیا

به جز تورهای عادی آنتالیا که به صورت همیشگی در حال برگزاری هستند، انواع دیگری نیز وجود دارند. برخی از این انواع شناخته شده و پرطرفدارند و برخی صرفاً برای قشری خاص یا نیازهای خاص طراحی می‌شوند. تور لحظه آخری آنتالیا  و تور لاکچری آنتالیا دو نوع تقریباً شناخته شده این موارد هستند. اما گاهی تورهای نمایشگاهی یا تورهای ماه عسل هم در رده‌های قابل ارائه در این مقصد قرار می‌گیرند که شاید برخی افراد، به واسطه عدم نیاز به چنین انواعی، آشنایی چندانی با آن‌ها نداشته باشند. نکته‌ی مهمی که در مورد تورهای لحظه آخری باید دقت داشت، محدودیت ظرفیت و فروش آن در تاریخ‌های منتهی به برگزاری تور است و ممکن است این تورها در برخی مواقع همچون نوروز، در دسترس نباشند.

مقتدر سیر و تور آنتالیا

آنتالیا از جمله مسیرهایی‌ست که استقبال از آن بسیار زیاد است. این استقبال حتی در فصل‌های سردی مثل زمستان هم وجود دارد و از این رو آژانس مقتدر سیر در تمامی طول سال، تلاش بر برگزاری این تورها داشته و دارد. مقتدر سیر به عنوان مجری مستقیم تور آنتالیا و چارترکننده‌ی پروازهای سان‌اکسپرس در این مقصد است. به واسطه‌ی این امر، امکان ارائه خدمات بهتر، با کیفیت‌تر و با ثبات‌تر برای آژانس وجود دارد. 

تور آنتالیا در نوروز سال آتی

با توجه به این که آنتالیا از محبوب‌ترین مسیرهای نوروزی برای ایرانیان محسوب می‌شود، عرضه‌ی این تورها از میانه‌ی دی ماه آغاز شده است. فروش این بسته‌ها، معمولاً تا هفته‌ی اول فروردین هم ادامه دارد اما نکته‌ی بسیار مهم آن است که تورهایی که بهترین مزایا را در مکان اقامتی یا پرواز و تاریخ آن دارد، حداکثر تا پایان بهمن ماه در دسترس است و پس از آن هتل‌های کم استقبال‌تر و پروازهای تاریخ‌های هفته دوم یا ساعات پروازی نامناسب‌تر باقی خواهد ماند. پس تا دیر نشده دست به کار شده و نسبت به خرید تور آنتالیا نوروز 97 اقدام کنید.

بهترین تورهای نوروز آنتالیا را بشناسیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین