کد خبر: ۵۰۳۹۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱

نرم‌افزار و ترفندهای مورد نیاز هر کاربر

از دیگر نرم‌افزارها همین اندروید است که به عنوان سیستم عامل روی گوشی‌های هوشمند نصب شده است و در بزرگترین فروشگاه نرم‌افزار یعنی گوگل پلی(Google Play)، بازی و اپلیکیشن‌های زیادی برای اجراء روی سیستم عامل اندروید فراهم شده‌اند که روزانه بر تعداد آنها نیز افزوده می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
پیشرفت تکنولوژی و فناوری بر کسی پوشیده نیست و در حال حاضر سراسر زندگی ما را پوشش داده است؛ چه در خانه یا محل کار و یا نرم‌افزار و ترفندهای مورد نیاز هر کاربرزمانی که مشغول تفریح و سرگرمی هستیم. در یک بررسی از وضعیت اطرافمان، خیلی راحت به این موضوع پی خواهیم برد و شاهد عینی ما همین کامپیوتر و لپ تاپ و گوشی‌های هوشمندی است که در دست حتی بچه‌های دبستانی قرار گرفته‌اند و در کنفرانس‌ها و ... شاهد رونمایی این‌گونه دستگاه‌ها بوده‌ایم که هر لحظه نیز با بروزرسانی‌هایی همراه هستند.

این دستگاه‌ها از قطعاتی به نام سخت‌افزارها(Hardware) تشکیل شده‌اند‌. در یک عبارت ساده اگر بخواهیم تعریفی از Hardware داشته باشیم همانطور که اشاره شد به قطعاتی گفته می‌شود که کامپیوتر، لپ تاپ، انواع گوشی و ... را تشکیل می‌دهند. اما برای استفاده از آنها تنها سخت‌افزارها کفایت نمی‌کنند بلکه به ابزار دیگری به نام نرم‌افزارها(software) احتیاج داریم.

این روزها با انتشار وسیعی از نرم‌افزارها(software) روبرو هستیم که در جنبه‌های مختلفی از زندگی ما کاربرد دارند و کارهای متنوع زیادی برای ما به ارمغان می‌آورند که به عنوان نمونه می‌توان از ویندوز یاد کرد که این روزها با جدیدترین ورژن آن یعنی ویندوز 10 تقریبا هر کاربری آشنا است و شرکت مایکروسافت نیز روی آپدیت‌ها و قابلیت‌های آن تمرکز دارد. جالب اینکه بر‌خلاف نسخه‌های قبلی ویندوز‌، مایکروسافت این‌بار به طور رایگان حتی دسترسی قانونی به ویندوز 10 را به کاربران معرفی کرد. البته امکان ارتقاء به ویندوز 10 نیز برای کاربران ویندوز 7 یا 8 فراهم شد.

از دیگر نرم‌افزارها همین اندروید است که به عنوان سیستم عامل روی گوشی‌های هوشمند نصب شده است و در بزرگترین فروشگاه نرم‌افزار یعنی گوگل پلی(Google Play)، بازی و اپلیکیشن‌های زیادی برای اجراء روی سیستم عامل اندروید فراهم شده‌اند که روزانه بر تعداد آنها نیز افزوده می‌شود.

کاربران بعد از نصب ویندوز روی کامپیوتر و لپ تاپ و یا بعد از خرید گوشی اندروید به یکسری نرم‌افزارها نیاز دارند. با انتشار نرم‌افزار جدید کار انتخاب بهترین نرم‌افزار از بین آنها به یک معضلی برای کاربران تبدیل شده است که البته برخی از نرم‌افزارها جایگاه خود را در بین کاربران پیدا کرده‌اند؛ مانند فتوشاپ‌، Word ،PDF‌، مدیا‌پلیرها و ... و از طرفی سایت‌های زیادی وجود دارند که امکان دانلود نرم‌افزارهای رایگان گوشی و کامپیوتر را فراهم کرده‌اند مانند همان گوگل پلی که مخصوص نرم‌افزارهای اندروید است و یا سایت download.cnet.com که نرم‌افزارهای ویندوز و اندروید و مک و iOS را نیز می‌توان از آن دانلود کرد. گرچه در فروشگاه اپ استور ‌نرم افزارهای iOS در دسترس کاربران قرار گرفته است.

این چند خط بالا بهانه‌ایی بود تا شما را با سایت ترفند سیتی به آدرس tarfandcity.com آشنا و ما را با نظرات و دیدگاه‌های خود حمایت کنید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
رضا
|
United States of America
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
0
0
واقعا باید همیشه لیستی از مهمترین نرم افزارهای مورد نیاز رو داشته باشیم به نظرم خودمون با توجه به نیازهامون باید لیست نرم افزارهای کاربردی مورد نیازمون را تهیه کنیم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین