کد خبر: ۵۰۳۹۶۱
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰

آغاز بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی از فردا

بیست و یکمین دوره طرح ملی ازدواج دانشجویی (همسفر تا بهشت) از فردا سه‌شنبه سوم بهمن ماه تا پایان سال جاری به میزبانی مشهدالرضا(ع) برگزار می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
 بیست و یکمین دوره طرح ملی ازدواج دانشجویی کشور هفته آینده با اعزام اولین کاروان از زوج های دانشجو کار خود را آغاز خواهد کرد.

این مراسم در قالب بیست و یکمین دوره طرح ملی ازدواج دانشجویی (همسفرتا بهشت) از سوم بهمن ماه تا پایان سال جاری به میزبانی مشهدالرضا(ع) برگزار می‌شود.

از میان ۱۶ کاروان در نظر گرفته شده جهت تشرف زوج های دانشجو، برنامه های تدارک دیده شده برای پنج کاروان اول، به صورت ویژه خواهد بود.

طبق اعلام ستاد ازدواج دانشجویی کشور، شرکت کنندگان در این کاروان‌ها ضمن بهره مندی از هدایا و جوایز، از مزایای ویژه همچون غذای متبرک حضرت رضا(ع) نیز برخوردار می‌شوند.

دانشجویان مزدوج واجد شرایط، برای ثبت نام در این جشن می‌بایست به دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها مراجعه کنند و در دانشگاه‌هایی که فاقد دفتر نمایندگی رهبری هستند، دانشجویان می‌توانند به رابط فرهنگی، امور دانشجویی یا دفتر نهاد رهبری استان مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا،همچنین حدود هشت هزار زوج دانشجو که در مراسم سال گذشته ثبت نام کرده و موفق به تشرف نشده اند و سه هزار زوجی که سال گذشته ثبت نام کرده اما مدارکشان تایید نشده است، می‌توانند تاپایان بهمن ماه با ارائه مدارک خود به دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها و انتخاب کاروان به مشهدمقدس مشرف شوند.

به گزارش مرکز ارتباطات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، زوج های دانشجویی که تا کنون موفق به ثبت نام نشده اند تا ۳۰ بهمن ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت www.ezdevaj.org برای حضور در این مراسم ثبت نام کنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین