کد خبر: ۵۰۴۲۵۹
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳

بارسلونا بدون توقف و خطرناک/امید مربیان برای توقف بارسلونا، توقف مسی

وقتی تیم ارنستو والورده در بازی رفت مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام حذفی اسپانیا به اسپانیول باخت، ثابت شد صدرنشین لالیگا شکست‌ناپذیر نیست و به نظر می‌رسد سفر به زمین بتیس روی فرم می‌تواند آزمون سختی باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
بتیس اخیرا در سانچس پیسخوان یعنی زمین تیم همشهری سویا 5 بر 3 به پیروزی رسیده بود و بعد از آنکه لیونل مسی در جریان باخت یک بر صفر برابر اسپانیول یک پنالتی خراب کرد، مربی بتیس، کیکه ستی‌ین گفت: «بگذارید ببینیم این بازیکنی که سرنوشت خیلی از بازی‌ها را تعیین کرده، وقتی اینجا می‌آید فکرش مشغول جام حذفی می‌شود تا بتوانیم فرصتی به دست آوریم.»

از بخت بد چنین فرصتی برای بتیس و مربی‌اش پیش نیامد که اظهارنظر دیگرش درباره مسی به واقعیت نزدیکتر بود: «هیچ کس نمی‌تواند او را متوقف کند با اینکه همه می‌دانیم موثرترین بازیکن است.»

فوق‌ستاره 30 ساله در نیمه دوم یکطرفه 2 گل زد و بارسا هوشمندانه از نگرش دفاعی پرخطر میزبان به بهترین شکل بهره برد. گل اول را راکیتیچ زد که پنجمین گلش به بتیس بود. به‌عنوان یک بازیکن سابق سویا این گل خیلی پرمعنی بود. لوییس سوارس این گل را ساخت و مهاجم سابق لیورپول دوتای دیگر را خودش به ثمر رساند.


بارسلونا بعد از 20 بازی در لالیگا 54 امتیاز گرفته که حاصل 17 برد و سه تساوی است و تفاضل گل این تیم هم مثبت 48 است در حالی که گلزن‌ترین تیم لیگ بعد از بارسلونا والنسیا است که 41 گل زده.

از هر طرف که نگاه کنید، فوق‌العاده است و سخت است که تیمی در حال حاضر بتواند بارسلونا را متوقف کند. اتلتیکومادرید نزدیک‌ترین رقیب تیم است با 11 امتیاز اختلاف، والنسیا تیم سوم است و رئال مادرید چهارم که به ترتیب 14 و 19 امتیاز عقب هستند.

تیم زین‌الدین زیدان یک بازی کمتر انجام داده اما سفیدها برای اینکه بتوانند رقیب همیشگی‌شان را بگیرند، به یک معجزه نیاز دارند. اتلتیکومادرید و والنسیا هم به اندازه کافی عقب هستند و مطمئنا سوال پیش رو درباره این است که بارسلونا با چه فاصله امتیازی قهرمانی می‌شود نه اینکه آیا این تیم قهرمانی را به دست می‌آورد؟

بارسا حالا تمرکز خود را معطوف بازی پنج‌شنبه می‌کند که قرار است باخت برابر اسپانیول را جبران کنند اما با داشتن سوارس و مسی در خط حمله و خط دفاعی که کم گل می‌خورد، بعید است مشکلی جدی برای بارسلونا به وجود آید. در واقع، هر تیمی که بخواهد در این فصل بارسلونا و مسی را متوقف کند، باید توانایی خاصی داشته باشد و کار خاصی بکند.

منبع: سایت گل 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین