کد خبر: ۵۰۴۳۷۳
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷

خبر میرلوحی از زمان اجرای طرح جدید ترافیک

عضو شورای شهر تهران از تعیین تعرفه‌های طرح ترافیک سال ۹۷ در هفته آینده خبر داد و گفت: طرح جدید از ۱۵ فروردین در تهران اجرا خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : عضو شورای شهر تهران از تعیین تعرفه‌های طرح ترافیک سال ۹۷ در هفته آینده خبر داد و گفت: طرح جدید از ۱۵ فروردین در تهران اجرا خواهد شد.

محمود میرلوحی با اشاره به جلسات اعضای شورای شهر تهران با معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران و پلیس اظهار کرد: این جلسات طی روز‌های گذشته با موضوع بررسی جوانب طرح ترافیک جدید برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه سازمان‌های مختلف نظرات خود را مطرح کردند و در نهایت همه موافق اجرای طرح ترافیک جدید در سال ۹۷ هستند و باید منتظر اجرای آن باشیم.

میرلوحی با بیان اینکه طرح ترافیک فعلی دیگر کارایی لازم را ندارد، گفت: همه معتقدند این طرح باید بازنگری شود چرا که طرح اشاره شده بیش از ۳۰ سال است که در تهران اجرا می‌شود.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به موافقت شورای ترافیک و شورای شهر تهران با کلیات طرح ترافیک جدید بیان کرد: پیش بینی می‌شود طی هفته آینده تعرفه طرح ترافیک مشخص و در نهایت برای اجرای به شهرداری تهران ابلاغ شود.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح ترافیک قطعا میزان آلودگی هوا کاهش خواهد یافت، گفت: یکی از برنامه‌های طرح کاهش آلودگی هوا و ترافیک است که در این طرح عملیاتی خواهد شد ضمن اینکه قطعا طرح جدید از ۱۵ فروردین ۹۷ اجرا می‌شود.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین