کد خبر: ۵۰۴۴۵۲
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹

واکنش سرمربی بارسا به ورود عربستانی‌ها به لالیگا

ارنستو والورده، سرمربی بارسا ابراز امیدواری کرد هواداران بارسا به کمک این تیم در دیدار برابر اسپانیول بیایند.
آفتاب‌‌نیوز :
فردا شب بارسا در شرایطی میزبان رقیب همشهری است که بازی رفت را با یک گل مغلوب شده و برای صعود به نیمه نهایی کوپا دل ری به جبران آن نتیجه نیاز دارد.

دیدار برابر اسپانیول: "این بازی بسیار دشوار است؛ اما این اولین باری در فصل جاری نیست که ما در موقعیت سختی قرار گرفته ایم.

دیدار برابر اسپانیول در مرحله حذفی است و ما یک گل از آنها عقب هستیم؛ اما بارسلونا در خانه بازی می کند و من امیدوارم هواداران به ما کمک کنند. اینگونه بازی ها باعث ایجاد انگیزه در شما می شود و جایزه شیرین آن، صعود به جمع 4 تیم پایانی خواهد بود. بازی های دربی همیشه برای من خاص بوده و با این بازی ها چه ما و چه اسپانیول بیشتر زیر ذره بین قرار می گیریم."

مصاحبه مدافع اسپانیول مبنی بر متوقف کردن مسی به هر شکل: "من فکر نمی کنم باپتیستائو گفته باشد که باید به هر نحوی لیونل مسی را متوقف کرد. انتظار دارم بازی با اسپانیول سنگین باشد و نه بیشتر."

آینده ماسکرانو: "من فکر می کنم او روزی سرمربی خواهد شد، زیرا او قادر به فهم جریان بازی بود. هنگامی که یک بازیکن به پایان دوران ورزشی خود نزدیک می شود اگر حس کند چنین شانسی دارد آن را امتحان می کند."

ورود یری مینا: "حضور او می تواند در ادامه فصل به ما کمک کند و ممکن است یری مینا در لیست قرار داشته باشد. ما انتظارات زیادی از او داریم و یری مینا باید کم کم به ترکیب برسد."

ورود عربستانی ها به لالیگا: "اطلاعی در این خصوص نداشته و نمی خواهم حرف عجیبی بزنم. اگر بازیکنانی باکیفیت هستند به آنها خوشامد می گویم."

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین