کد خبر: ۵۰۴۵۹۷
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲

شفر: تیمم روح بزرگی دارد/ یک ایجنت ایرانی نگذاشت بازیکن مدنظرم به استقلال بیاید

سرمربی استقلال گفت که یک ایجنت در ایران از کشور خود بد گفته تا بازیکن مدنظر آبی‌ها از آمدن به ایران پشیمان شود.
آفتاب‌‌نیوز :
وینفرد شفر بعد از پیروزی چهار بر صفر تیمش مقابل پارس جنوبی جم گفت: امروز بسیار خوشحالم. دیروز اگر یادتان باشد راجع به مسائل تاکتیکی حرف زدم و گفتم چرا برخی مواقع جای بازیکنان را عوض می‌کنم. من عاشق تیم و بازیکنانم هستم.

او افزود: عاشق هوادارانمان هستم ولی امروز کمی ناراحتم. دو بار بازیکنی که من انتخاب کردم تا به استقلال بیاید، یک ایجنت از ایران به آن بازیکن یا به یک ایجنت در آن کشور زنگ زده و خیلی صحبت‌های بدی درباره ایران و استقلال مطرح کرده است. دو بازیکن بسیار خوب نیامدند به خاطر صحبت هایی که این آدم راجع به استقلال و ایران کرده بود. این دفعه دوم است. یک بار هم نامه‌اش یک مقدار دیر ارسال شد. من دیشب به این بازیکن زنگ زدم. به او گفتم به من اطمینان داشته باش، ایران خیلی زیبا است و مردم بسیار خوبی دارد و مشکلی برای تو و همسرت نیست. ولی خانواده این بازیکن به او گفتند به ایران نرو.

سرمربی استقلال اضافه کرد: این بزرگترین مشکلی است که من متوجه نمی شوم چرا یک آدم راجع به کشور خودش این صحبت را مطرح کرده است. هر دو بازیکن برای ما بسیار خوب بودند. این بازیکن گفت که یک ایجنت به او زنگ زده و این حرف ها را زده است. بازیکن اول به من زنگ زد و گفت خانواده من نمی خواهند به ایران بیایم. پنج دقیقه بعد یک مرد برای من در واتس اپ پیام داد و همان بازیکن را به من معرفی کرد. این را متوجه می شوید؟ این اتفاقی نیست. می‌خواهم به شما بگویم که این حقیقت است که من در تهران بسیار خوشحالم.

او ادامه داد: دوم، شاید همه ندانند این تیم چقدر برای استقلال خوب است که همه بازیکنان زحمت کشیدند. یک بازیکن تعویض شد و یکی هم روی نیمکت بود و همه عاشق استقلال بودند. بازیکنان ما بیش از 5 هفته است که منتظر پاداش هستند. باید ببینیم برای سایر بازیکنان چه کاری می‌توانیم بکنیم. من در کشورهای زیادی بودم و می توانید من را باور کنید. روز گذشته از من سوالی شد و گفتم آیا من را می شناسید؟ این یکی از بهترین تیم‌هاست و روح بزرگی دارد.

شفر درباره مصاف با پارس جنوبی و اظهارات تارتار درباره داوری گفت: من آدمی نیستم که درباره اظهارات مربی حریف صحبت کنم. من راجع به داوری صحبت نکردم. در بازی قبلی هم این کار را نکردم. داوری کار بسیار سختی است و خوشحالم داور نیستم. وقتی در آلمان و اسپانیا و انگلیس فوتبال را می بینید، خیلی وقت ها وقتی تیم ها می بازند درباره داور صحبت می کنند ولی من درباره داوری صحبت نمی کنم. نمی دانم پنالتی بود یا نه، هم پنالتی مربوط به خودمان هم پنالتی برای حریف. در این سه ماه ندیدم داوران بخواهند بد باشند. شاید دفعه بعد شرایط مشابهی برای ما رخ دهد. ولی داور چیزی است که درباره اش نمی خواهم صحبت کنم.

او گفت: من در این مدت داور بدی ندیدم. کاری که ما در زمین انجام دادیم، خیلی خوب بود. ما در زمین خیلی خوب بازی کردیم. هر وقت توپ را از دست می دادیم سعی در متوقف کردن ضد حمله حریف داشتیم. یکبار یک پاس بلند آمد که شماره 20 حریف نتوانست خوش شانس باشد. نمی توانم اسم کسی را بیاورم چون همه در سطح بالایی بازی کردند. برای قربانی خیلی خوشحالم. او دفعه قبل با چشمان اشک بار از زمین بیرون رفت ولی این بار مثل یک قهرمان بود. من فراموش نمی کنم بازیکنان چه عملکردی دارند. آنها می جنگند. اعتماد به نفس و عملکرد بازیکنان استقلال بسیار خوب بود. آنها دوباره به روال خوب برگشتند.

او درپاسخ به این سوال که نام ایجنت مورد اشاره که بوده گفت: نمی توانم نام او را بگویم.

سرمربی استقلال درباره احتمال جذب مهاجم با وجود گلزنی قربانی گفت: ما هنوز مهاجم نیاز داریم. هفته گذشته کسی سوال نکرد مهاجم می خواهید یا نه و همه گفتند استقلال مهاجم می خواهد. در فوتبال هر وقت ببرید دوستان زیادی دارید ولی در صورت باخت فقط دوستان خوب دارید. ما یک بازیکن با مشخصات قربانی داریم ولی باید توجه داشت که در سه جام بازی داریم. ما مهاجمان بیشتری با خصوصیات قربانی نیاز داریم و شاید تغییر سیستم بدهیم. شاید اگر مهاجم نگیریم این سوال مطرح شود چرا مهاجم نگرفته ایم.

وی درباره جذب نشدن یازالده، اظهار کرد: هر بازیکنی که بخواهیم جذب کنیم در یک برنامه جامع وارد می کنیم. ریز به ریز عملکرد این بازیکن را مشاهده خواهید کرد. یک بازیکن پشت مهاجم می خواستیم که در لیگ قهرمانان بازی کرده بود و بسیار هم آماده است. حالا یکی گفته به ایران نمی‌آیم.

او درباره وضعیت رحمتی و حسینی در استقلال گفت: بازیکنانم می‌دانند من با آنها صادق هستم. رحمتی برای بازی در جام حذفی نمی تواند فقط با تمرین به میدان برود بلکه باید چند بازی انجام دهد. اگر خوب باشد در فینال هم بازی می کند اگر هم نباشد که حسینی در حذفی هم بازی می‌کند. خوشحالم دو دروازه بان خوب داریم. در رختکن رحمتی و حسینی هم دیگر را در آغوش گرفتند و اگر می شد از آن عکس می‌گرفتم و به شما نشان می‌دادم. شاید برای حسینی طبیعی نباشد روی نیمکت بنشیند ولی او از بهترین‌های ایران است. کی‌روش هم این را می‌داند و او به جام جهانی می‌رود.  

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا با اسماعیلی درگیری‌ای داشته است، گفت: من پاسخی به شایعات نمی‌دهم. هر شایعه‌ای می‌تواند برای فردا مطرح شود ولی من به آن جواب نمی‌دهم.

به گزارش ایسنا، او درباره تعویض جپارف عنوان کرد: یک مقدار گرفتگی داشت. در کشاله او گرفتگی بود و بهتر بود تعویض شود. ما چند روز دیگر بازی بسیار سختی داریم. هم به سرور و هم به قائدی نیاز دارم. همه باید هر روز به فیزیوتراپی بروند. همه باید آماده باشند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین