کد خبر: ۵۰۴۶۳۳
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴

فوت ۳ نفر بر اثر گازگرفتی در اردبیل/ کشف حادثه بعد از ۲ روز

گازگرفتنی جان سه نفر ساکن روستای آقامیرلو از توابع بخش مرکزی شهرستان کوثر (استان اردبیل) را گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
فرماندار کوثر شامگاه پنج شنبه در حاشیه بررسی این حادثه به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه سه شنبه شب این خانواده سه نفره شامل یک مرد و یک زن و یک دختر بچه جان خود را به دلیل مسمومیت با گاز مونوکسید کربن از دست دادند.

علیرضا علیپور تصریح کرد: به دلیل سردی هوا، علاوه بر بخاری این خانواده اجاقی در داخل منزل مسکونی روشن می کنند که با توجه به اینکه تمامی اکسیژن فضای منزل را جذب کرده و مونوکسید کربن تولید می شود، در ادامه هر سه صبح روز بعد جان خود را از دست می دهند.

وی اضافه کرد: هیچ تعمدی در این حادثه وجود ندارد و اجساد هر سه نفر به بیمارستان کوثر انتقال یافته و مراحل انتقال به پزشکی قانونی جهت بررسی قطعی علت مرگ در حال طی شدن است.

علیپور تاکید کرد: متاسفانه این خانواده ارتباط زیادی با سایر اهالی روستا نداشته است و بعد از دو روز بی خبری، یکی از اهالی روستا متوجه بروز حادثه می شود تا اینکه امروز اجساد این سه جانباخته در داخل منزل کشف شده است.

فرماندار کوثر متذکر شد: این منطقه سردسیر بوده و استفاده از وسایل گرمایشی دقت و مراقبت ویژه می طلبد که انتظار می رود برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه شهروندان وسایل گرمایشی ایمن و استاندارد استفاده کنند.

منبع: مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین