کد خبر: ۵۰۴۹۸۳
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶

کولاک شدید در آزادراه تبریز ـ تهران/ تردد اتوبوس و کامیون ممنوع شد

با بیان اینکه علت اجازه ندادن به تردد اتوبوس‌ها در راه نماندن خودروهای عازم از آذربایجان شرقی است گفت: این تصمیم با ابلاغیه راهور ناجا اتخاذ شده و دستور دادیم تا برای اتوبوس‌ها و سایل نقلیه باری صورت وضعیت صادر نشود.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ جواد ناموران، با اشاره به اینکه اتوبان زنجان به سمت قزوین و قزوین به سمت کرج به علت بارش شدید برف و کولاک، انسداد مسیر رو اعلام کردیم، اظهار کرد: مسیرقزوین به سمت رشت هم با کولاک شدید و مسدود بودن جاده مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه علت اجازه ندادن به تردد اتوبوس‌ها در راه نماندن خودروهای عازم از آذربایجان شرقی است افزود: این تصمیم با ابلاغیه راهور ناجا اتخاذ شده و دستور دادیم تا برای اتوبوس‌ها و سایل نقلیه باری صورت وضعیت صادر نشود.

فرمانده پلیس راه آذربایجان شرقی با بیان اینکه به محض بازگشایی مسیر، اجازه تردد داده خواهد شد گفت: در گردنه‌های آذربایجان شرقی هم یخبندان داریم که خودروها باید با احتیاط و زنجیر چرخ تردد کنند.

وی با اشاره به اینکه در محور بستان آباد به هشترود و گردنه آتاجان و گردنه نصرآباد از هشترود به سمت زنجان به دلیل کولاک شدید، مسافران از ترددهای غیر ضروری اجتناب کنند ابراز داشت: در صورت ضرورت تنها با زنجیر چرخ امکان تردد وجود دارد و لوازم گرمایشی و غذای شرایط اضطراری به همراه داشته باشند.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین