کد خبر: ۵۰۵۰۹۱
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

پایان شوم شوخی‌های غیراخلاقی‌ سیامک و کیارش در خانه مجردی زن تنها + عکس

مرد جوان که درحالت غیرطبیعی و در حضور یک زن، رفیقش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، با رضایت اولیای دم و پس از پرداخت 380 میلیون تومان از قصاص گریخت.
آفتاب‌‌نیوز : سال 93 گزارش مرگ مشکوک پسر جوانی به نام «کیارش» که در یکی از بیمارستان‌های کرج جان باخته بود به پلیس اعلام شد.

بررسی‌های مقدماتی نشان داد این جوان در جریان درگیری با یکی از دوستانش به نام «سیامک» چاقو خورده وپس ازانتقال به بیمارستان جان باخته است. به این ترتیب «سیامک» دستگیر شد وپس از اعتراف به قتل گفت: «من و سیامک با یک زن که از دوستانمان بود در آپارتمان بودیم. هر دو نفر‌مان حال طبیعی نداشتیم که شوخی‌های غیراخلاقی‌مان جدی شد و من یک لحظه عصبی شدم و چند ضربه چاقو به او زدم ولی قصد کشتن او را نداشتم، اما زمانی متوجه شدم چه کاری کرده‌ام که او بشدت مجروح شده بود.»

پایان شوم شوخی‌های غیراخلاقی‌ سیامک و کیارش در خانه مجردی زن تنها + عکس

با اعتراف صریح متهم به قتل و دستگیری زن جوانی که شاهد ماجرا بود، پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی هدایت رنجبر انتقال یافت. محاکمه متهم ردیف اول این پرونده در دو مرحله انجام شد و با توجه به درخواست اشد مجازات برای مرد جوان از سوی اولیای دم، قضات شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز، او را به قصاص محکوم کردند. زن جوان نیز به اتهام رابطه نامشروع به 99 ضربه شلاق محکوم شد. با تأیید احکام محکومان پرونده در دیوان عالی کشور، در حالی که مرد جوان در یکقدمی چوبه دار قرار داشت موفق شد با جلب رضایت مادر مقتول و پرداخت 380 میلیون تومان از قصاص رهایی یابد. این متهم بزودی از جنبه عمومی جرم محاکمه خواهد شد.

رکنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین