کد خبر: ۵۰۵۳۵۴
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
آخرین وضعیت مهدی قائدی پس از سانحه خونین رانندگی

تصادف خونین مهاجم تیم استقلال / قائدی در آی سی یو+تصاویر

بازیکن جوان استقلال پس از سانحه واژگونی خودرو در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در بوشهر بستری است.
آفتاب‌‌نیوز :
مهدی قائدی که بر اثر سانحه رانندگی به بیمارستان منتقل شده بود، پس از انجام عمل جراحی درحال حاضر در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان خلیج فارس بوشهر بستری است.

پزشکان در تلاش‌اند تا وضعیت سلامت او را بهبود بخشند.

او برای پیگیری کارهای دانشگاه خود به بوشهر سفر کرده بود و در راه بازگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی، خودروی آنها در اتوبانی در بوشهر دچار سانحه شد.

در سانحه واژگونی خودرو به غیر از مهدی قائدی سه سرنشین دیگر خودرو نیز دچار جراحات سطحی شدند که دو نفرشان بعد از مداوای سرپایی از بیمارستان ترخیص شده‌اند ولی مهدی قائدی و یکی دیگر از سرنشینان هم‌چنان در بیمارستان تحت مراقبت هستند.

کبد مهدی قائدی جراحی شد/ خطر رفع شد

مهدی قائدی هافبک جوان بوشهری تیم استقلال تهران که شب گذشته به دلیل سانحه رانندگی به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر منتقل شده بود، برای ترمیم پارگی کبد به اطاق عمل منتقل و با حضور تیمی از متخصصان جراحی این بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفت.

یک منبع آگاه امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: مهدی قائدی هافبک جوان بوشهری تیم استقلال تهران که شب گذشته به دلیل سانحه رانندگی به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر منتقل شده بود، در اتاق عمل این بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفت.

 وی که خواست نامش فاش نشود، افزود: در این سانحه رانندگی به کبد وی آسیب رسیده بود که برای ترمیم پارگی کبد به اتاق عمل منتقل و با حضور تیمی از متخصصان جراحی این بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفت.

این منبع آگاه تصریح کرد: هم اکنون وی در ای‌سی‌یو این بیمارستان و در زیر دستگاه ونتیلاتور بستری است و به احتمال فراوان با برگشت و طبیعی‌شدن تنفس وی، تا قبل از ظهر امروز از دستگاه جدا می‌شود و می‌تواند تنفس طبیعی داشته باشد.

وی یادآور شد: وضعیت عمومی وی تا این لحظه خوب گزارش شده و خطری متوجه سلامتی وی نیست.

مهاجم تیم استقلال تصادف کرد/ قائدی در آی سی یو

مهاجم تیم استقلال تصادف کرد/ قائدی در آی سی یو

مهاجم تیم استقلال تصادف کرد/ قائدی در آی سی یو
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین