کد خبر: ۵۰۵۵۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷
نيکي هيلی گفته است که شواهد دست اول عليه ايران داريم

واکنش ظریف به ضیافت موشکی آمریکا علیه ایران: ترامپ تنها همسایه عاجز ایران را قانع می‌کند

وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: در اداره تولید اخبار جعلی، ترامپ و یارانش در تلاشند تا از طریق ارائه شواهد جعلی تهیه شده توسط یک همسایه در حال جنگ، ادبیاتی ایران‌هراسانه ایجاد کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به حضور سفرای کشورهای عضو شورای امنیت در مهمانی ناهار ترامپ مطلبی را در فضای مجازی به شرح زیر منتشر کرد: «در اداره تولید اخبار جعلی، ترامپ و یارانش در تلاشند تا از طریق تطمیع و ارائه شواهد جعلی تهیه شده توسط یک همسایه در حال جنگ، ادبیاتی ایران‌هراسانه در شورای امنیت ایجاد کنند [اما] این تنها همان همسایه عاجز و همدستانش در ارتکاب جرایم جنگی را قانع می‌کند.»

به گزارش آفتاب‌نیوز، سفرای کشورهای عضو شورای امنیت امروز در ادامه سیاست‌های ایران‌هراسانه دولت امریکا با سفر به واشنگتن در مهمانی ناهار ترامپ حضور یافته و از آنچه به‌ ادعای انها قطعات موشک‌های منتقل‌ شده از ایران به یمن است دیدن کردند.

عکس یادگاری نیکی هیلی با شرکت کنندگان در نشست ضدایرانی

عکس «نیکی هیلی» با نمایندگان ۱۴ کشور دیگر عضو شورای امنیت که به دعوت دولت آمریکا برای شرکت در نشست ضدایرانی به واشنگتن سفر کرده‌اند.

واکنش ظریف به ضیافت موشکی آمریکا علیه ایران: ترامپ تنها همسایه عاجز ایران را قانع می‌کند

نيکي هيلي: شواهد دست اول عليه ايران داريم

همچنین نيکي هيلي قرار است اعضاي شوراي امنيت را در واشنگتن به بازديد لاشه موشکي که مدعي است در ايران ساخته شده، ببرد. اين تلاش ديپلماتيک جديد آمريکا عليه ايران به شمار مي رود.

نمايندگان عضو شوراي امنيت سازمان ملل بعد از اين شوي تلويزيوني نيکي هيلي، قرار است با دونالد ترامپ رئيس‌ جمهور آمريکا نهار بخورند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، نيکي هيلي سفير آمريکا در سازمان ملل بازهم مدعي شد شواهد دست اول عليه ايران داريم. اين در حالي است که ماه پيش، وقتي شوي هيلي مقابل لاشه يک موشک اجرا شد نيويورک تايمز به نقل از مقامات وزارت دفاع ادعاي سفير آمريکا در سازمان ملل را رد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
123
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
1
اگه این کارو نکنن چجوری میتونن اسلحه هاشونو بهشون قالب کنن باید بتونه کاسبی کنه یا نه؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
2
درست یا غلط ، وهابی ها زهر خودشان را از طریق رسانه ها با پول می ریزند .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین