کد خبر: ۵۰۶۰۹۴
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵

ولید بن طلال: گیاهخوارم، دوشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها را روزه می‌گیرم

رسانه‌های عربستانی بخش‌هایی از اولین مصاحبه با تاجر میلیاردر عربستانی پس از آزادی‌اش از هتل ریتز کارلتون در ریاض را منتشر کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
 شبکه ماهواره‌ای روتانا در برنامه‌ای گزارش داد، ولید بن طلال، شاهزاده میلیاردر عربستانی که چند روز قبل به تازگی از هتل ریتز کارلتون در شهر ریاض آزاد شد، در اولین مصاحبه خود پس از آزادی روابطش با دولت عربستان را بسیار خوب توصیف کرده و بر حمایت از اصلاحات اقتصادی محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان تاکید کرد.

بن طلال که در طول این مصاحبه لبخند بر لب داشت و کاملا امیدوار و خوش‌بین به نظر می‌رسید، تاکید کرد: همه ما تحت فرمان کشور، پادشاه و سپس ولیعهد و پس از آن دولت هستیم.

این تاجر ثروتمند عربستانی  در پاسخ به سوالی در خصوص مدل جدید پیرایش صورتش، ضمن ابراز معنویات بالا گفت: گیاهخوار هستم و روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه را روزه می‌گیرم!

مسئولان عربستانی روز شنبه از آزادی بن طلال پس ازپرداخت شش میلیارد دلار با توافق دادستان کل خبر دادند.

به گزارش ایسنا،روزنامه دیلی میل انگلیس در گزارشی به نقل از یک منبع نزدیک به محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان نوشت داد، بن طلال، میلیاردر سعودی که پس از دو ماه بازداشت به اتهام فساد روز شنبه گذشته آزاد شده، در حال حاضر در حبس خانگی به سر می‌برد و نمی‌تواند عربستان را ترک کند.

خالد بن ولید بن طلال پیشتر در توئیتی به دو زبان عربی و انگلیسی آزادی پدرش از هتل ریتز را اعلام و تایید کرد که او به نزد خانواده‌اش بازگشته است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین