کد خبر: ۵۰۶۱۴۰
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

دو پیام تسلیت برای درگذشت رضا مقدسی

دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت با صدور اطلاعیه ای درگذشت رضا مقدسی، از مدیران رسانه ای کشور را به خانواده داغدار آن مرحوم و جامعه رسانه ای کشور تسلیت گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
در این اطلاعیه آمده است: خبر درگذشت همکار و مدیر رسانه ای خوش نام کشورمان، رضا مقدسی که پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از بیماری به دیار حق شتافت، جانکاه و تاثر برانگیز بود. بدینوسیله این ضایعه مولمه را به خانواده داغدار آن مرحوم، خصوصا همسر فداکار و فرزندان ایشان و به جامعه رسانه ای کشور تسلیت عرض می کنیم.

خداوند ان‌شاءالله آن مرحوم را قرین رحمت واسعه خود نموده و به خانواده و بازماندگان او صبر و اجر جزیل عطا فرماید.

پیام تسلیت معاون مطبوعاتی برای درگذشت رضا مقدسی

محمد سلطانی‌فر، در پیامی درگذشت رضا مقدسی ـ روزنامه‌نگار باسابقه کشورمان ـ را تسلیت گفت.

در پیام معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت همکار گرامی و روزنامه‌نگار متعهد و با سابقه کشورمان که ماه‌های متمادی متحمل رنج بیماری بود، موجب تاثر و تالم شد. این ضایعه را به خانواده گرامی، دوستان، همکاران و همچنین جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت عرض می‌کنم. از خدای متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان ایشان صبر و اجر مسالت می‌کنم.»

رضا مقدسی فعال رسانه‌ای و مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر که سابقه فعالیت در روزنامه‌های جام جم، همشهری، خبر و قدس را نیز دارد، صبح امروز جمعه (۱۳ بهمن ماه) بعد از یک دوره طولانی تحمل بیماری گوارشی، در سن ۵۰ سالگی دار فانی را وداع گفت.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین