کد خبر: ۵۰۶۲۳۰
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰

بازخوانی حرف‎های قالیباف در مورد حجاب/مردی که می‎خواست یک هفته‌ای بساط معتادان، اراذل و زنان مفسده را جمع کند

محمدباقر قالیباف در دوران حضورش در فرماندهی نیروی انتظامی فروش سربازی را شرف‌فروشی توصیف و تصریح کرده بود: قانون امروز نظام ‌وظیفه جوابگوی نیاز جامعه نیست و باید اصلاح شود.
آفتاب‌‌نیوز :
درست 13 سال پیش در چنین روزی سردار قاليباف در مسجد چهار مردان قم هشدار داد: اگر ابهامات در جامعه رواج پيدا كند و مشكلات اساسي چون تبعيض حاكم شود، نسل جواني كه جوياي هويت است، دچار تعارض خواهد شد.

وي بي‌عدالتي را زمينه‌ساز فقر و فساد در جامعه دانست و خاطرنشان كرد: اگر مردم آن چه را كه مي‌شنوند با آنچه كه مي‌بينند، تعارض داشته باشد، وعده‌ها را باور نمي‌كنند و بر اين اساس هر كس كه دلسوز نظام و انقلاب است، براي برون‌رفت از چالشها بايد صادقانه چاره‌انديشي كند.

وي با اشاره به وجود برخي آسيب هاي اجتماعي در جامعه گفت: نيروي انتظامي توانايي جمع‌آوري معتادان، اراذل و اوباش، زنان مفسده و ... را در طول يك هفته دارد، ولي بارها اين سؤال پرسيده شده است كه افراد جمع‌آوري شده را به كجا تحويل دهيم. 

سردار قاليباف تاكيد كرد: بايد مساله حجاب در جامعه نيز ضابطه‌مند شود و براي آن آيين‌نامه‌ي شهروندي نوشت تا همه ملزم به رعايت آن باشند؛ چراكه در اين زمينه مشكل قانوني و اجرا وجود دارد.

وي خواستار پرهيز از ديد سياسي نسبت به پديده‌هاي اجتماعي شد و تصريح كرد: هيچ ظلمي از اين بالاتر نيست كه به چنين مسائلي با ديد سياسي نگريست.

به گزارش خبرآنلاین، فرمانده‌ نيروي انتظامي با بيان اين كه امنيت بايد براي تمام مردم تامين شود، اظهار داشت: همه افراد بايد از امنيت برخوردار باشند و اعمال افراد در اين زمينه تاثيرگذار نيست مگر آن كه مجرم باشند كه البته امنيت اين افراد به اندازه جرمشان كاهش مي‌يابد. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین