کد خبر: ۵۰۶۶۵۱
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۳

واکنش مدیرعامل پرسپولیس به جلسه هدایتی با بازیکنان

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران توضیحاتی درباره جلسه برانکو ایوانکوویچ در کمیته اخلاق ارائه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره جلسه برانکو ایوانکوویچ، سرمربی این باشگاه در کمیته اخلاق اظهار کرد: این پرونده‌ای بود که ابهاماتی را برای کمیته اخلاق به وجود آورده بود. ما قبلا به اتفاق کاشانی و طاهری به کمیته اخلاق آمده بودیم. امروز هم در آخرین مرحله برانکو پاسخگو سوالات کمیته بود. برانکو به کمیته توضیحاتی داد که این توضیحات قانع کننده بود و قطعا این پرونده بسته خواهد شد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا دلیل احضار برانکو صحبت‌هایش در مورد دستیار کی‌روش بوده است یا خیر؟ بیان کرد: اصلا در این مورد صحبتی به میان نیامد. قبلا یک نامه به صورت محرمانه در رابطه با بازیکنان اوکراینی آمده بود.

مدیرعامل پرسپولیس هم‌چنین در مورد اجازه دخالت فدراسیون در این موضوع هم گفت: ما باید به نظر فدراسیون و کمیته اخلاق احترام بگذاریم. مشکلی هم نداریم که بخواهیم گارد بگیریم. حساسیت‌ها نسبت به تیم پرسپولیس زیاد است چرا که تیم بزرگی است. هیچ بازیکنی بدون اجازه سرمربی و کادر فنی اجازه ورود به تیم را ندارد و برانکو هم همین پاسخ را داده است. همیشه قرار نیست که هر بازیکنی جذب شود حتما در ترکیب تیم قرار بگیرد. مثلا بیرانوند دروازه بان فیکس تیم ملی است اما ذخیره‌ای در پرسپولیس دارد که در مواقعی که بیرانوند مصدوم یا محروم بشود جای او را در زمین خواهد گرفت. بنا براین نمی‌شود نیمکت تیم را خالی گذاشت. در همه تیم‌ها این اتفاق می‌افتد. بسیاری از جریمه‌هایی که در حال حاضر پرداخت می‌کنیم به خاطر بازیکنانی بوده که زمانی جذب تیم شده‌اند و حتی یک ثانیه هم برای ما بازی نکرده‌اند. این تشخیص سرمربی است و ما باید به مسائل حرفه‌یی نگاه کنیم. ما امروز در جلسه حاضر شدیم تا این ذهنیت‌ها از بین برود.

او در مورد جلسات هدایتی با بازیکنان هم بیان کرد: ما از هیچ کس کمکی نخواستیم و نخواهیم خواست. پرسپولیس هواداران عاشقی دارد که به تیم‌شان کمک میکنند. بازیکنان ما به مراسم‌هایی دعوت می‌شوند اما ما اجازه نمی‌دهیم تیم به حاشیه برود. باز هم می‌گویم ما از هیچ کس کمکی نخواستیم و هرقت بخواهیم از هواداران اجازه می‌گیرم و بعد از آن نیازمان را اعلام می‌کنیم.
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین