کد خبر: ۵۰۶۶۹۱
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲

عضو جبهه پایداری: آزادی که در کشور ما وجود دارد، در غرب هم نیست

یک عضو جبهه پایداری معتقد است که در کشور ما آزادی کامل وجود دارد و این آزادی در هیچ یک از کشورهای منطقه و حتی در غرب، نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
قاسم روانبخش در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: برای بررسی این موضوع باید به شعارهایی که مردم در زمان انقلاب سر می‌دادند رجوع کرد و دید که مسئولان در این 40 سال چقدر توانستند این شعارها را محقق کنند.

عضو جبهه پایداری: آزادی که در کشور ما وجود دارد، در غرب هم نیست

وی ادامه داد: باید گفت که خواست اصلی مردم که در قانون اساسی نیز آمده، ‌استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بوده است.

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: حالا که در 40 سالگی انقلاب اسلامی به آن نگاه می‌کنیم،‌ می‌بینیم که استقلال سیاسی به تمام معنا در کشور محقق شده و ما کشوری هستیم که خودمان میان ابرقدرت‌های شرق و غرب برای کشورمان تصمیم می‌گیریم و هیچ ابرقدرت و نیروی خارجی در این 40 سال نتوانسته سیاست‌های خود را بر ما تحمیل کند.

روانبخش تصریح کرد: این در حالی است که قبل از انقلاب استقلال سیاسی مفهومی نداشت و شاهان کشور به عنوان مهره آمریکا، انگلیس و یا ابرقدرت شرق عمل می‌کردند، ‌امتیاز می‌دادند و هر وقت که آنها نمی‌خواستند از روی کار کنار می‌رفتند.

این عضو جبهه پایداری تاکید کرد: آزادی نیز به تمام معنا در کشور ما وجود دارد و می‌بینیم که تعداد زیاد روزنامه، نشریه، سایت،‌ خبرگزاری و کانال با گرایش‌های مختلف در حال فعالیت هستند و اینطور نیست که مانند زمان پهلوی فقط سه روزنامه منتشر شود که همان‌ها هم تحت کنترل ساواک بودند و خبری از آزادی بیان نبود.

وی افزود: امروز افراد مختلف دولت و مجلس را نقد کرده و حتی درباره مواضع رهبری سوال می‌کنند.

روانبخش یادآور شد: آزادی واقعی به این معنا در هیچ کشوری از منطقه و حتی در غرب وجود ندارد چون آزادی به معنای ولنگاری نیستT بلکه به معنای فراهم شدن فضای رشد و تعالی برای مردم است.

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه گفت: جمهوریت نظام نیز با برگزاری بیش از 50 انتخابات در این سال‌ها به رسمیت شناخته شده و مردم از شوراها تا رهبری نظام از طریق مجلس خبرگان را خود انتخاب می‌کنند. هر مجلس و دولتی نیز که انتخاب می‌شود برگرفته از رای مردم است و همه می‌دانند که انتخابات در ایران بسیار آزاد برگزار می‌شودT البته ممکن است تخلفاتی در گوشه و کنار اتفاق بیفتد اما همان‌طور که مقام معظم رهبری در سال 88 هم گفتند، پای رای مردم ایستاده‌اند.

وی تاکید کرد: اسلامی بودن کشور هم در این است که در راس نظام فقیه جامع‌الشرایطی قرار دارد که به مسائل مدیریتی، اقتصادی، سیاسی، نظامی و ... احاطه داشته و این حضور فقیه تصمیمات کشور را مشروع می‌کند و اگر نباشد، مشروعیت هم نیست.

روانبخش خاطرنشان کرد: اگر ما جنگ می‌کنیم در راس فقیه است و اگر مانند جنگ آمریکا با عراق دخالتی نمی‌کنیم باز هم فقیه تشخیص داده، علیرغم همه فشارهای سیاسی که وجود داشت. اکنون نیز تشخیص فقیه بود که ما خارج از مرزهای کشورمان با داعش بجنگیم.

این عضو جبهه پایداری تصریح کرد: سه شعار اصلی انقلاب نه به طور صددرصد Tاما به طور کلی محقق شده و ما در مسیر آنها حرکت کردیم و بسیاری از مراتب آنها را به دست آوردیم یعنی اگر به استقلال سیاسی دست یافتیم باید استقلال اقتصادی کامل را نیز به دست بیاوریم که این نیاز به تلاش بیشتری دارد.

وی افزود: طبق چشم‌انداز 20 ساله، ایران باید در سال 1400 قدرت اول منطقه باشد و ما اکنون چهار سال پیش از آن موعد به قدرت برتر منطقه تبدیل شدیم و در صنایع دفاعی، برد موشک‌ها، اقتدار ملی، رشد علمی و فناوری در عرصه‌های مختلف به آن مرحله رسیدیم و دولت‌های مختلف با ضعف و قدرت‌هایی که داشتند به هر حال توانستند کشور را به این شرایط برسانند.

روانبخش در پایان گفت: آمریکا که 40 سال پیش برای ما خط و نشان می‌کشیدT حالا از منطقه حذف شده و این به معنای دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
هیچکس به ماست خودش نمیگه ترشه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
1
بله آزادی هست بشرطی که عضو پایداری باشی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
1
شما راحت باش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
1
حالا ... بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
1
آزادی فقط برای سلیقه پایداری ها هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
براي شما فراوان است آزادي براي تخريب مملكت ضربه به اسلام توسط جريان انحرافي و....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین