کد خبر: ۵۰۶۷۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵

سعید مرتضوی به دادگاه نیامد

وکیل مدافع سازمان تامین اجتماعی در پرونده مرتضوی گفت: باز هم امروز مرتضوی به دادگاه نیامد.
آفتاب‌‌نیوز :
مجتبی نظری وکیل مدافع سازمان تامین اجتماعی پس از پایان جلسه رسیدگی به پرونده «سعید مرتضوی» در بخش تامین اجتماعی در جمع خبرنگاران گفت: جلسه دادگاه امروز خوب بود و با حوصله به مطالب ما و وکلای مرتضوی توجه شد، البته آقای مرتضوی باز هم در جلسه دادگاه حضور نداشت و فقط وکلای وی بودند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا عدم حضور مرتضوی در دادگاه تخلف نیست؟ گفت: این موضوع را باید دادگاه تشخیص دهد که عدم حضور ایشان چه عواقبی باید برایش داشته باشد؛ علی‌القاعده در پرونده های کیفری باید خود متهم حضور داشته باشد و در پرونده های حقوقی اشکالی ندارد و می تواند وکیل حضور داشته باشد. حالا چرا ایشان نیامده را نمی دانیم.

وی افزود: ادامه جلسه به آینده موکول شد و طبق گفته رییس دادگاه در این جلسه تمام نشد؛ زیرا بعضی از مطالب دیگر هم مطرح بود که قرار شد جلسه بعدی به اسفند ماه موکول شود.

نظری خاطرنشان کرد: دادگاه تا به حال اتهام اختلاس را وارد ندانسته و تصرف در اموال عمومی را مطرح کرده است. طبق قانون موضوع تصرف اموال عمومی شامل این است که کسی از ماشین دولتی استفاده کرده باشد ولی قصدش تملک ماشین نیست و فقط از آن استفاده کرده است ولی کسی که پول را برمیدارد و به دیگری می دهد یا خودش برمیدارد، دقیقا اختلاس است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
1
او به دادگاه نیامد چون می تواند نیاید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین