کد خبر: ۵۰۷۰۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

ایندیپندنت: طبق قانون جدید ترامپ، ملانیا هم باید از آمریکا اخراج شود!

«ملانیا ترامپ نیز همانند بسیاری از مهاجران قوانین ویزای توریستی را نقض کرده بود چرا که به طور غیر‌قانونی به عنوان یک مدل در آمریکا مشغول به کار شده بود».
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین‌الملل- روزنامه بریتانیایی «ایندیپندنت» با اشاره به قوانین سخت‌گیرانه تازه مهاجرتی آمریکا اشاره می‌کند که در صورت اجرای آن بانوی اول امریکا نیز باید مشمول اخراج از خاک امریکا شود! 

به گزارش آفتاب‌نیوز، این روزنامه می‌نویسد: «او نیز همانند بسیاری از مهاجران قوانین ویزای توریستی را نقض کرده بود چرا که به طور غیر‌قانونی به عنوان یک مدل در آمریکا مشغول به کار شده بود». 

ایندیپدنت: طبق قانون جدید ترامپ، ملانیا هم باید از آمریکا اخراج شود!

این روزنامه می‌افزاید: «وکلای مهاجرتی می‌گویند که ملانیا ترامپ در دهه ۹۰ میلادی در امریکا قانون اخیر را نقض کرده بود و به صورت غیر‌قانونی به عنوان مدل مشغول به کار بود. در سال ۱۹۹۶ میلادی، ملانیا در حالی که به عنوان مسافر یا توریست ویزا گرفته بود در امریکا مشغول به کار شده بود. گفته شده که ملانیا بیش از ۲۰ هزار دلار در هفت هفته پیش از آن که اجازه قانونی برای کار در امرکیا دریافت کند، کسب کرده است. او در سال ۲۰۰۱ میلادی درخواست گرین کارت کرد و در سال ۲۰۰۶ میلادی به شهرند امریکا تبدیل شد بدون آن‌که هیچ‌گونه موضوعی درباره اقدامات غیر‌قانونی‌اش در گذشته فاش شود». 

«ایندیپندنت» در ادامه می‌نویسد: «طبق قوانین جدید در ماه گذشته که توسط ترامپ مطرح شد مقام‌های اداره مهاجرت باید نسبت به اخراج هرگونه مهاجری که مرتکب تقلب و یا دروغگویی در زمان ارائه درخواست به نهادهای دولتی شده اقدام نمایند. اگر واقعا این قانون اجرایی شود ملانیا ترامپ در معرض تهدید اخراج از امریکا قرار خواهد گرفت.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
1
0
عجب کلکی هست این ترامپ اصلا این قانون رو برای این داره اجرایی میکنه تا ملانیا اخراج بشه و بتونه یه زن دیگه بگیره. چون همینطوری بخواد طلاقش بده اول که باید خیلی از اموالش رو بده به ملانیا و دوم اینکه باعث کاهش شدید آراء انتخابیش در چهار سال آینده خواهدشد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین