کد خبر: ۵۰۷۳۸۳
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴

مجوز جذب نیروهای اخراجی حراست نفت و گاز گچساران

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: دادن مجوز در زمینه جذب نیروهای اخراجی حراست نفت و گاز گچساران باعث خوشحالی این نیروها و خانواده های آنان است.
آفتاب‌‌نیوز :
هوشنگ صیدالی در شورای ادارای گچساران افزود: مهار چاه 147 رگ سفید یکی از افتخارات شرکت بهره برداری نفت و گاز است که با اطمینان وزیر نفت در کنار تلاش‌های شبانه روزی مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب و دیگر پرسنل به وجود آمده است.

وی بیان کرد: با دادن مجوز در زمینه جذب نیروهای‌ اخراجی حراست نفت و گاز گچساران باعث خوشحالی این نیروها و خانواده های آنان شدید.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد:  امید می رود تا نقدینگی پروژه های در دست اجرا از سوی نفت بیشتر شود.

صیدالی عنوان کرد: بهره برداری از سد چم شیر در تولید نفت منطقه اثرگذار خواهد بود.

وی گفت: 70 نفر از فرزندان شهدا در این صنعت مشغول به فعالیت هستند که انتظار می‌رود وضعیت این افراد با دستور شما  مشخص شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خاطر نشان کرد: انتظار داریم تا نیروهای چند جانبه ما در این شرکت یک طور شوند.

به گزارش ایسنا، صیدالی بیان کرد: تعدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری یکی دیگر از معضلات این شرکت بوده  که امیدواریم  نگرانی این نیروها با مساعدت شما برطرف شود.

وی افزود:  پیگیری پاداش بازنشستگان نفت که موجب نگرانی‌هایی در نزد کارکنان شده  مسئله  ای است که همت شما را طلب می کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین