کد خبر: ۵۰۷۵۴۵
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱

تصادف پراید با تریلر جان سه نفر را در ازنا گرفت

در این حادثه سه تیم عملیاتی با در اختیار داشتن ابزار مورد نیاز از سوی جمعیت هلال احمر حضور داشتند و توانستند کار رهاسازی مصدومین که به دلیل شدت تصادف دشوار بود را در کمترین زمان انجام دهند.
آفتاب‌‌نیوز :
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان گفت: برخورد رخ به رخ خودروی پراید با تریلر در محور ازنا به اراک باعث کشته شدن سه تن شد.

«محمدباقر محمدی» اظهار کرد: ساعت ۱۱:۴۵ امروز به دلیل تصادف خودروی پراید با تریلر بلافاصله تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در حادثه حاضر و به کار رهاسازی اجساد پرداختند و توانستند با استفاده از دستگاه‌های ست نجات اجساد را از خودرو خارج و تحویل دهند.

وی افزود: شدت حادثه به گونه‌ای بود که متأسفانه هر سه نفر در دم جان باخته بودند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: در این حادثه سه تیم عملیاتی با در اختیار داشتن ابزار مورد نیاز از سوی جمعیت هلال احمر حضور داشتند و توانستند کار رهاسازی مصدومین که به دلیل شدت تصادف دشوار بود را در کمترین زمان انجام دهند.

محمدی تصریح کرد: علت حادثه توسط پلیس در دست بررسی است.

وی یادآور شد: انتظار داریم رانندگان قبل از سفر از سالم بودن خودروی خود مطمئن شوند و سپس در حین رانندگی نیز نکات ایمنی راه مدنظر قرار دهند تا در روزهای پایانی سال شاهد حوادث ناگوار به این شکل نباشیم.

منبع: ایسنا


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین