کد خبر: ۵۰۷۷۱۹
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴

توضیحات تکمیلی درباره امامزاده مجهز به سونا و جکوزی و بودجه میلیاردی ساخت آن در دوران قالیباف

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس با بیان این‌که بعضی از نزدیکان مدیریت قبلی شهرداری تهران سعی می‌کنند با دادن آدرس غلط افکار عمومی را گمراه کنند، گفت که امام‌زاده مجهز به سونا و جکوزی «قاضی صابر» نام دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
قاسم میرزایی نیکو ، با اشاره به برخی حواشی ایجاد شده در مورد هزینه ۳۰ میلیاردی شهرداری تهران در دوران قالیباف برای بازسازی و تجهیز یک امام‌زاده به سونا و جکوزی اعلام کرد: متاسفانه در این مدت، برخی از نزدیکان مدیران پیشین شهرداری سعی کردند آدرس غلط بدهند و افکار عمومی را گمراه کنند.

این عضو اصلاح‌طلب کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس همچنین یادآور شد: در این مدت به‌عنوان مثال نام این امام‌زاده در ده‌ونک تهران را «علی زین‌العابدین» عنوان می‌کنند. در حالی که نام اصلی این امام‌زاده «قاضی صابر» است.

نماینده اصلاح‌طلب مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پروژه بازسازی و تاسیس سونا و جکوزی در امام‌زاده «قاضی صابر» واقع در ده‌ونک تهران با بودجه ۳۰ میلیارد تومانی در دوران مدیریت مدیران قبلی شهرداری تهران آغاز شد و هنوز هم تکمیل نشده است. از این رو بعضی سعی کردند آدرس غلط بدهند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس یادآور شد: بنابر اسنادی که در گزارش شهردار فعلی تهران نیز آمده است، مبلغ ۲۵ میلیارد تومان از بودجه ۳۰ میلیاردی این پروژه، تخصیص یافته و مبلغ ۵ میلیارد تومان دیگر نیز برای تکمیل آن نیاز است.
ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین