کد خبر: ۵۰۷۷۲۵
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱

این ایرانی محبوب در حال امضا دادن به هواداران استرالیایی!

ارزانی برای تیم‌های نوجوانان و جوانان استرالیا بازی کرده است ولی هنوز به تیم ملی بزرگسالان استرالیا دعوت نشده و به همین دلیل او می‌تواند برای استرالیا و یا برای ایران به میدان برود.
آفتاب‌‌نیوز :
همین چند وقت پیش بود که خبر رسید پدیده فوتبال استرالیا برای فوتبال بازی کردن بر سر دوراهی گیر کرده است.دانیال ارزانی در تیم ملبورن سیتی بازی می کند و  یکی از بهترین های لیگ استرالیا بوده است. او ۱۹ سال دارد و از او به عنوان پدیده ای نو ظهور در فوتبال استرالیا یاد می‌کنند. 

همان زمان بسیاری از رسانه ها این گمانه زنی را آغاز کردند که ارزانی که یک رگش ایرانی است در نهایت برای کدام کشور به میدان خواهد رفت؟او حتی در گفت و گویی که با "فور فور تو"انجام داد در این زمینه گفته بود:«صادقانه باید بگویم که هنوز درباره این موضوع فکر نکردم. باید با پدرم و خانواده ام صحبت کنم تا بهترین تصمیم ممکن را بگیرم. در حال حاضر هیچ نظری ندارم و تصمیمی نگرفتم.»

این ایرانی محبوب در حال امضا دادن به هواداران استرالیایی!

کار تا جایی پیش رفت که حتی پای مارک بوسنیچ معروف هم به میان آمد و او از این حرف زد که استرالیایی ها نباید اجازه بدهند که این بازیکن برای تیم ملی ایران بازی کند.در این تصاویر میزان محبوبیت دانیال ارزانی را مشاهده می کنید که در حال امضا دادن به تماشاگران استرالیایی است.

خبرآنلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین