کد خبر: ۵۰۷۷۳۵
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷

توصیه آقای مدیرعامل به هواداران پرسپولیس

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت:سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران از مهمترین یاران تیم هستند که در کنار حمایت و تشویق پرشوری که دارند از تیم خود حفاظت می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
حمیدرضا گرشاسبی اظهار داشت: تیم فوتبال پرسپولیس با هدف کسب نتایج بهتر نسبت به فصل گذشته، گام در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا می‌گذارد. برای نیل به این هدف قطعا حمایت‌های هواداران که به حق آنها را از بهترین هواداران فوتبال دنیا می‌دانیم، امری تعیین کننده خواهد بود که انتظار آن را از اولین مسابقه می‌کشیم.

وی ادامه داد: این حمایت جنبه‌های مختلفی خواهد داشت که هواداران به خوبی به آن واقف هستند. بی‌تردید حضور پر تعداد آنها روی سکوها با تشویق‌هایی که خواهند داشت، توان و انرژی سرخپوشان را مضاعف خواهد کرد. در این میان اهمیت دارد که یکسری حساسیت‌های مربوط به لیگ قهرمانان را در نظر بگیریم. بهترین و موثرترین یاوران پرسپولیس نیز در این بخش خود هواداران هستند تا مانع از اقداماتی شوند که بخواهد به خانواده بزرگ پرسپولیس لطمه وارد سازد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس همچنان از نقل و انتقالات محروم است و تلاش مضاعفی از سوی باشگاه در کار است تا آسیب‌ها به حداقل برسد. از سوی دیگر از مهمترین فاکتورهای پیروزی بخش پرسپولیس هواداران هستند که اغراق نیست بگوییم مهمترین ستاره‌ها و بازیکنان تیم محبوب خودشان هستند. در فصل گذشته لیگ قهرمانان به دلیل مسائل موجود با تیم‌های عربستانی، بارها از حضور هواداران محروم بودیم. متاسفانه در یک دیدار هم فقط به خاطر رفتار احساسی و کنترل نشده یک نفر، همه هواداران از تماشای مسابقه سرخپوشان در ورزشگاه محروم شدند و اعتراف می‌کنیم که پرسپولیس در آن روز بهترین بازیکن خود یعنی هواداران را در اختیار نداشت.

گرشاسبی پس از اشاره به این موارد، تصریح کرد: تردیدی نیست که حساسیت‌ها روی ورزشگاه‌های ما در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بیشتر از گذشته است. این مسئله برای همه نمایندگان ایران به ویژه پرسپولیس وجود دارد و در این راستا نیاز به همراهی و همکاری تماشاگران خواهد بود. کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته برگزاری مسابقات در آیین‌نامه‌های خود روی برخورد با مواردی همچون خشونت و تعرض نسبت به افراد و اشیای مرتبط با برگزاری مسابقه، استفاده از مواد محترقه و آتش‌زا در ورزشگاه، شعارهای سیاسی و نژادی به شکل شفاهی یا مکتوب، جملات و کلمات اهانت‌آمیز تاکید دارد. از این رو ضروری است که هواداران حضوری توام با هوشیاری در ورزشگاه داشته باشند و ضمن همکاری با مسئولان برگزاری مسابقه و ماموران به منظور برقراری نظم، ضمن رعایت موارد مختلف، مراقب افرادی که رفتارهای احساسی بروز می‌دهند یا حتی خود را در قالب هوادار پرسپولیس جا می‌زنند، باشند.

وی افزود: این یک شعار نیست که هواداران پرسپولیس بهترین نگهبان تیم محبوب خودشان هستند و از این رو تقاضا داریم به منظور محروم نشدن خیل عظیم هواداران از حضور در ورزشگاه و همچنین محروم نشدن پرسپولیس از بهترین حامیانش، از بروز رفتارهای نابهنجار که ممکن است از افرادی با نیت قبلی و در لباس هوادار پرسپولیس سر بزند با همکاری اعضای کانون هواداران و مسئولان برگزاری نظم ورزشگاه جلوگیری کنند.

گرشاسبی در پایان گفت: برنامه‌ریزی لازم برای انجام بازی‌های خوب و میزبانی‌های شایسته انجام شده است و یکی از مهمترین مسائلی که به آن می‌اندیشیم شور، هیجان و انرژی مثبتی است که هواداران به ویژه در بازی‌های خانگی به اعضای تیم تزریق می‌کنند. بازیکنان هم ضمن آنکه تلاش دارند در لیگ برتر یک قهرمانی مقتدرانه‌تر نسبت به سال‌های گذشته را تقدیم هواداران کنند، مصمم هستند با درخشش دوباره در لیگ قهرمانان، عنوان بهتری نسبت به فصل قبل را رقم بزنند.
خبرانلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین